Stilte voor de storm?

Stilte voor de storm?

Zo! Heb jij even 'n scoop!

Weten we ook al 'n prijs? ![]()
Ziet er nice uit, maat en prijs al bekend?
Maat is, volgens mij, 38,5.
Ik denk dat ze ergens een foutje gemaakt hebben bij HGP, waardoor deze al zichtbaar is wanneer je googled op “HGP chronographe”. (Was gewoon een shot in the dark van mijn kant.)
Grote meh.
Wel goed gevonden.
Haha, nice work! ![]()

Ik vind de kast wel mooi en de basis van de wijzerplaat ook. Maar een gewone duiker (dus geen chrono) zou wat mij betreft beter zijn geweest.
Ik vind het geheel te druk… en had denk ik een grote driehoek mooier gevonden dan een 12.
Achja. Skip voor mij. Ze zullen er heus genoeg verpatsen.
Eens.
En die pijl aan het eind van de minutenwijzer, had van mij ook niet gehoeven. Verder wel 'n leuk ding, vind ik dan.
Ik moet er ook nog een nachtje over slapen.
Dat zie je best wel regelmatig ook bij vintage
Ergens spreekt ie me heel erg aan. Kastvorm is gaaf, bezel ook. Eens zien wat ie moet gaan kosten. Zal een Seiko Mecaquartz zijn gok ik?
99.5% 100% zeker. Staat mechaquartz op plaat.
Dan denk ik dat hij vrij betaalbaar is, gezien de prijzen van de andere MecaQuartz modellen!
Ja, maar ik vind het gewoon niet zo mooi, hier. Had hier liever een rechte wijzer gezien. Dit maakt 't visueel wat drukker, net als die 12. En hij heeft beide niet nodig, vind ik dan.
Voor de rest vind ik 'm wel geslaagd.
Dat is slim en kunnen we ook bij andere nieuwe releases proberen ![]()
Ik vind de kast wel mooi! … Maar een zaagtand bezel
verder zie ik een duiker chrono niet zo zitten en nog een paar dingen… Dus, leuk voor een ander
Of zal ik toch een commando doen? ![]()
Nee doe maar niet ![]()