Pfffff, die gasten zitten zeker ergens een paar flessen wijn weg te werken…
Kwestie van juiste prioriteiten ![]()
Ik zie het hier wel als het zover is ![]()
![]()
![]()
![]()
Die zwarte vind ik wel te pruimen, ze doen heel veel hommages, sommige zijn leuk andere weer net niet… aan de prijzen ligt t iig. Niet
Ze hebben ook een eigen design met aventurijn wijzerplaat die is wel echt heel Nice
Ik heb verder niks met dat merk, maar zou zo’n Seamaster 120 copy wel eens willen proberen.
Ja, da’s dan wel weer 'n goede gewoonte, van die Fransen. Gewoon lekker heel uitgebreid lunchen, met een paar flesjes wijn erbij!

is zeker niet verkeerd, vind ik dan.
Nou ja, voor het geld hoef je het niet te laten. ![]()
Zie dat ze zelfs een CWC namaken… ![]()
En dan weer terug naar de zaak in je Peugeotje
![]()
Mag hopen dat ie qua prijs ongeveer met de andere mecaquartz modellen overeen komt…
Hmm, ja. Denk wel ietsje duurder, want chrono. Die gaan ze natuurlijk niet voor dezelfde prijs wegdoen als 'n driewijzer. Maar, tot nu toe, zijn de prijzen bij HGP altijd bijzonder vriendelijk geweest.
![]()
Sold out?
Je was me net voor.
Nette prijzen, trouwens.
Feb 2026???
Ook geen idee…
- €100,- ten opzichte van de 3 wijzers.
Yep.
Voel me een beetje genaaid! Hoop poeha, 2 december gaat ie komen en dan nu de fantastische mededeling dat ie 16 feb. 2026 geleverd gaat worden.
Kut Fransen, ik ga volgend jaar ergens anders heen op vakantie… ![]()
Vind het ook wel een beetje een tegenvaller. Ontwerp vind ik echter wel geslaagd, hoop dat ze van deze kast ook een automaat (of quartz 3 wijzer) maken!
De kast is zo vormgegeven vanwege de Chrono knoppen dus denk niet dat ie met 3 wijzers komt
Ook ivm overlap in de collectie