H.G.P. Only 🇫🇷

Correct. Lume is prima. Maar heb het nog niet echt getest onder de zon of een sterke lamp.

1 like

Ik ben gerust gesteld :smile:

1 like

Bonjour!:croissant::coffee::clipperton_island:

10 likes

Bonjour. :baguette_bread:

9 likes

De afmetingen van het nieuwe model zijn wel heel verleidelijk…
Iemand nog belang bij een staal/zwarte mecaquartz (eerste model)? Lijkt me leuk om die door te zetten naar een liefhebber hier en dan de nieuwe te bestellen!

1 like

Kijkk! Daar worden ze ook wakker :smile:

4 likes

Geinig! Zijn lekker bezig!

@TagEd , Wij hebben de Markt opgeschud voor ze :sunglasses:

3 likes

waar blijven die credits ???

3 likes

Nou, ik durf wel met zekerheid te zeggen dat wij onlangs de eerste H.G.P. GTG ooit ter wereld hebben gehad, in ons kleine Kikkerlandje! :frog: :wink:
En sowieso al een tijdje behoorlijk wat ‘rumour around the brand’, voor ze, idd! :person_shrugging:

Wat kan ik zeggen: The Dutch like their HGPeetjes! :blush: :heart: :diving_mask: :ocean: :frog: :fr:
Of moet ik zeggen: Les Néerlandais adorent H.G.P.! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik denk dat er binnenkort een Special Edition ,
De HGP Hollandaise ! uitkomt :drum::tada::heavy_check_mark::+1:
Designed door … . Ons :nerd_face:

9 likes

Leuke suggestie voor een HF LE :wink:

8 likes

Iemand van ons ? :rofl:

6 likes

Volgens mij heeft iemand dat al 'ns geprobeerd. Ik ben de details even kwijt. Maar het is toen niet gelukt.

1 like

Ah, ok, heb ik dan gemist.

Betekent niet dat niemand dit ooit meer mag proberen, natuurlijk. :person_shrugging: Misschien handig, als iemand een poging wil wagen, om even met de persoon die het eerder probeerde, contact te leggen. Nogmaals, ik weet niet precies meer waarop het stuk liep. Maar wie weet zijn er nog mogelijkheden. Ik zelf ga even niet die lijnen (proberen te) leggen. Ben nog aan het bijkomen van mijn deelname in team HFLE24. :hot_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De persoon in kwestie wilde een megaquartz
En HGP wilde alleen een automaat als Le leveren

3 likes

Nee joh gewoon in het assortiment opnemen als zijnde de HGP Hf
En aan de onderkant van de dial op de minutenring zetten we dan Dutch Hf Design
Design heb ik ook wel ideeën over…

3 likes

O.k., dat was het dus. Kijk dat was ik even kwijt. Dank voor de opheldering!

2 likes

8 likes