Vandaag deze nog maar eens om de pols, maar ik heb een Precista field watch incomming, dus dan mag deze door. Ik denk dat die 37mm beter staat bij mijn kleine polsjes dan deze fraaie Monnin.
Félicitations!![]()
![]()
Meerdere SKXjes gehad en helemaal mee eens!
Nou hartstikke mooi! Veel plezier ermee ![]()
![]()
Mooi! Proficiat met je SKX killer. Spread the word misschien koopt dan iemand mijn mooie HGP.
Amis de HGP! Ik ben zwaar in dubio voor, opnieuw, een HGP.
Echter ben ik in dubio voor de mecaquartz variant! Wellicht de nieuwe chrono, maar sluit de gewone variant niet uit, vind de Commando variant daar van erg leuk, eveneens als de oranje plaat.
Nu is mijn vraag, hoe voelt deze mecaquartz aan? Ik heb 2x een automaat gehad, deze voelde lekker robuust aan. Had een mooie aanwezigheid op de pols, is dit bij de Mecaquartz varianten ook?
Alvas bedankt voor jullie input en een mooie zondag gewenst!
Ik heb deze en deze voelt net zo solide aan als ieder ander horloge van een serieus merk. Het gaat hier om de kast denk ik, dus of er een meca- of een automatisch uurwerk in zit moeten niet uitmaken voor het gevoel aan de pols.
De kast is hetzelfde toch?
Klopt. Alle kleuren kan die wel hebben!
Die Bolle Strap staat m goed! Hebben ze die ook met gesp?
O, en mijn Commando ![]()
![]()
Hey, het is een echte bandensl@! ![]()
Heel kort: ja. Het is een Monnin case, met saffier glas. Die dingen zijn niet kapot te krijgen en je hebt ook echt wel het gevoel dat je iets draagt. Ik heb zowel een HGP automaat, als een mecaquartz en die laatste doet niet onder voor de eerste.
Laat er nu net een mooie mecaquartz in het blauw staan ![]()
Nice! Welkom en

Leuk ding! Gefeliciteerd met ![]()
![]()
Gefeliciteerd en welkom bij de club ![]()
welkom hier ! dat je maar veel foto spam mag droppen hier