H.G.P. Only 🇫🇷

844 di had tag toch ook gebruikt @TagEd

1 like

De (TAG) Heuer 844 had een Monnin case. Deze.

De 1000-serie had dezelfde als de Squale 1545 en deze werd ook door Squale geleverd.
Deze, dus.

3 likes

ik bedoelde deze zla de nummers wel door elkaar gehaald hebben.

4 likes

Ik wordt ook erg enthousiast van deze teasers. Monnin 980 noemen zet het, meen ik.

1 like

Ik ook. Soort van 1521 kast met kroon op 4 uur en de teasers van de wijzerplaat maken me heel nieuwsgierig. Nu maar hopen dat die Fransozen een beetje tempo maken😂

2 likes

Ah, de 1000m (980.023N)!

5 likes

Yes indd de 980 ! Ben er erg benieuwd naar

1 like

Hoop dat ze wel iets doen aan ‘t (quartz) uurwerk. Bedoel, een Ronda 715 is toch niet zoveel gevraagd, of duur? Die heb je zelfs al met 10 jaar batterij, lijkt me echt top.

1 like

O.k., ik zit de komende uren in een zwembadkantine. Dus, tja…

Maareh, toch wel leuk, hoor, deze…

#areyousure @louis ?:wink:

6 likes

Met deze kan je ook het water in hè ! :rofl:

1 like

Koop dan!

5 likes

Haha, I know. Maar neh, dat doe ik liever 's zomers, in een warme, helderblauwe zee.:desert_island::ocean::diving_mask:

Hmnee, eerstvolgende is nu echt die glassbox. En dan zou deze weinig tot geen draagtijd krijgen.

1 like

Zeker weten! En oogt niet zo groot door de zwarte Dial En kan goed met alle straps

Maar Louis, je hebt al een Echte 1521 ! :thinking::grin:

Ik veeg tegenwoordig mn bibs af met al die historie homage enzovoort verhalen!
Allemaal verkoop tactiek!
Ik koop iets omdat ik het mooi en of leuk vind!

1 like

Bien sur

1 like

Had……

Deze blijft ook erg lekker Ed. Ik denk dat ik toch maar een Mecaquartz ga bestellen, voor het grab&go idee.
Twijfel tussen de oranje en de zwarte dial. Zwart trekt mij toch meer, en de typo op de oranje oogt wat “ielig”. Alleen zwarte dial of bezel heb ik geloof ik al een keer 6 liggen… Keuzestress

4 likes

Bekend ‘probleem’, hier op HF, volgens mij.

Een zwarte is natuurlijk wat breder inzetbaar. Maar ik ben toch ook erg gecharmeerd van mijn lekker knallende, vrolijke oranje.

6 likes

Ja toch blijf ik er vaak weer op terug vallen. Toch voor een grab&go wel de veiligste kleur ook.
Die oranje dial knalt er wel mooi uit, en als ik hem zo zie twijfel ik nog meer haha. Hoe “iel” is de typo in het echt?

1 like

Mja, het valt mij, met dragen, eigenlijk helemaal niet op; laat staan dat het stoort. Maar ja, dat ben ik… :person_shrugging:

Grab and go. :white_check_mark:
Knaller kleur :white_check_mark:
Heerlijke band :white_check_mark:
De OG HGP :white_check_mark:

Dus waarom zijn we in deze club niet met veel meer leden ??? :man_shrugging:t2:

9 likes