Tja, nieuw kost een mecaquartz nu 259. Dus stel dat je 'm een jaar draagt en dan voor 150 weer verkoopt en dus 109 euro afschrijft. Dan heb je een hoop lol gehad van een kwalitatief uitstekend horloge, dat er ook nog 'ns heel leuk uitziet. Ik ben echt niet rijk. Maar, zelfs voor mij, is dat play money. Voor één keer weekendboodschappen ben ik meer kwijt. ![]()
De zwarte mechaquartz als de foto hierboven
Het is bijna 50% eraf.
Had t idee dat ik m trouwens voor minder had verkocht aan @Tijdspraak, maar hij weet het vast beter.
Niet alleen van HGP ![]()
Neu, maar hgp en wolbrook is huilen.
Veel micros en goedkoper spul schrijft hard af. Ook bijv. een Tissot.
Nee, klopt. Maar dat vind ik bij, wat ik voor een H.G.P. betaal, toch een héél stuk minder problematisch dan bijvoorbeeld 20% afschrijven op een Omega.
You know what I mean?! ![]()
Ik wel!
![]()
Bedankt voor de integrity check, was je vergeten dat je 200 vroeg op MP ?
Neu. Ik ga er op marktplaats altijd vanuit dat ik enorme lowballers krijg. Dan heb ik een beetje het gevoel dat ik uitkom waar ik wil uitkomen als ik de vraagprijs wat hoog aanzet.
Edit: je had gelijk btw.
Is ie er al?
Slome gedoe altijd van die Fransozen…

Precies, zitten maar te zuipen tijdens de lunch en werken ho maar.
En als ze na een paar jaar werken eindelijk snappen waar ze mee bezig zijn gaan ze met pensoen.
En als dan blijkt dat ze nog geen 52 zijn trekken ze een geel hesje aan en gaan ze rellen…
Ik ben gewoon jaloers ![]()
En ik ben heel nieuwsgierig naar die nieuwe HGP…
Moi, aussi!
Is ie er al?
Slome gedoe altijd van die Fransozen…
Duurt lang…
Scuba Dude
Ben heel benieuwd!
Nope, de full lume heb ik ingeruild. Maar ben toch wel benieuwd naar de Squale wannabe die ze uit gaan brengen.