Mooi ding hoor, ziet er lekker toolish (is dat een woord?) uit.
@louis al spijt dat je hem terug hebt gestuurd?
Eerlijke antwoord?
Heel blij, was bij het bestellen iets te enthousiast.
Hé, gaat ie überhaubt wel dicht? En is dit wel draagbaar, zo?
Gelukkig gebeurt dat verder nooit. ![]()
Al nieuws over de HGP 980 300m?
April.
Valt mee. Dat is het zo!
Met dit weertje wel…….![]()
Hij gaat dicht en is draagbaar maar ik heb het gevraagd aan HGP, en kijken wat ze zeggen of doen.
Service is ook buitengewoon.
De extra band die je bij krijgt, is een actie, vindt ik niet echt top, tenminste als je het vergelijkt met Squale en andere.
Toffe aanwinst. Bezel rand is ook lekker.
Morgen optreden met m’n bandje.
Maar even een wat minder duur en kwetsbaar horloge uit de kist gevist. Je weet nooit hoe ruig het wordt.
![]()
Heel tof. Gefeliciteerd.
Rage against the Machine?
Nee ik ben altijd heel lief voor mijn basgitaar, hoor. ![]()
Jeff Ament?
Bill Wyman?
Nou, ik zou mezelf zeker niet in één adem noemen, met beide heren. ![]()
Nee, wij zijn morgen de opening act, bij een ‘open podium’ (waarvoor je je dus als band/vocalist/etc. kunt inschrijven). Vorig jaar ook gedaan en was erg leuk. Sowieso leuk om af en toe op te treden. Dan leidt al dat oefenen ook nog een beetje ergens toe en voelt ook goed om ergens naartoe te werken. ![]()
Maar voor wat betreft dat ruige; dat viel vorige keer heel erg mee. Gewoon gezellig zaaltje met een bar. Dus na afloop ook nog wat lol.
![]()
Daar draait het om……
Misschien n keer komen luisteren…
Nja, 't moet ook niet te druk worden, he…
![]()
Nee, geintje!
Leuk! Ik heb je een PBtje gestuurd. ![]()
H.G.P. on stage…
![]()
Show ging goed. Nu helemaal uitgeput. Niet zozeer van het spelen. Maar van het signeren van al die vrouwenborsten en -billen. En er lag natuurlijk een flinke collectie sexy vrouwenondergoed, op het podium. Moesten we ook weer allemaal oprapen. Het leven van een performing artist val niet mee…
![]()