Welkom !
Welkom Abdullah en veel plezier hier op het forum en met de zoektocht naar jouw felbegeerde Omega!
Beetje door de regels heen lezen, Rik! Ik zal even de vertaling bijvoegen! Gelukkig heb ik een talenknobbel.
Vertaling:
Hoi allemaal ben nieuw hier en ik zou mijzelf kort willen omschrijven.
Ik ben 44 jaar, uit Nijmegen en al mijn hele levenā gek op horloges
Ik ben geen verzamelaar, maar meer een flippertje
De duurste horloges die ik heb gehad, waren een BB58, zwart van kleur en een blauwe Longines Legend Diver van 39mm. Sinds ik deze 2 heb verkocht , ben ik aan het zoeken naar een Omega 2254.50.00. Oh, t***ng Jantje, ik ben zo verliefd op dit model
.
Wens mij succes in deze zoektocht en ik wens jullie veel plezier allemaal
Dichterlijke vrijheid scharen we dit dan maar onder
Juustum!
Welkom! Begrijp ik nu goed dat je momenteel geen horloges hebt? Je hebt wel mooie horloges gehad! Veel plezier hier!
welkom hier!
Bedankt voor de correctie Nickā:heart:inderdaad nederlands is niet mijn eerste taal:) natuurlijk is het geen excuus om te verbeterenā¦
Dit is het juistā:grin:ben zo slecht met nederlands schrijven
ik zal mijn best doenā:v:
Welkom!
Hoef je niet te zeggen hoor, het gaat er ons om of je het een leuk horloge vindt of niet.
Al doende leert men! En aangezien jij feedback positief benadert, zal het met de tijd steeds beter gaan!
Donāt shoot the translator!
Klopt! Op dit moment ik heb het niks,mijn blue bb58 verlaten paar dagen terug en nu naar volgende en dat wordt het omega voor zeker.
Welkom!
Tip: De discourse (platform waarop hf draait) editor kan niet zo goed overweg met een gebrek aan spaties tussen emojiās en gewone tekst. Dat maakt jouw tekstjes lastig leesbaar. Extra ruimte helpt!
Ik zal wel meer opletten om zo min mogelijk poppetjes te gebruiken
Welkom op HF Abdullah!
Veel leesplezier
Welkom
Welkom hier bij HF !
Welkom man .