Hallo allemaal šŸ¤—: Abdullah

Welkom !

1 like

Welkom Abdullah en veel plezier hier op het forum en met de zoektocht naar jouw felbegeerde Omega!

Beetje door de regels heen lezen, Rik! :wink: Ik zal even de vertaling bijvoegen! Gelukkig heb ik een talenknobbel. :rofl:

Vertaling:
Hoi allemaal ben nieuw hier en ik zou mijzelf kort willen omschrijven.
Ik ben 44 jaar, uit Nijmegen en al mijn hele leven​ gek op horloges :unamused:
Ik ben geen verzamelaar, maar meer een flippertje :grin:

De duurste horloges die ik heb gehad, waren een BB58, zwart van kleur en een blauwe Longines Legend Diver van 39mm. Sinds ik deze 2 heb verkocht :unamused:, ben ik aan het zoeken naar een Omega 2254.50.00. Oh, t***ng Jantje, ik ben zo verliefd op dit model :sob:.

Wens mij succes in deze zoektocht en ik wens jullie veel plezier allemaal :v:

18 likes

:rofl:Dichterlijke vrijheid scharen we dit dan maar onder :crazy_face:

8 likes

:rofl: :rofl: Juustum!

3 likes

Welkom! Begrijp ik nu goed dat je momenteel geen horloges hebt? Je hebt wel mooie horloges gehad! Veel plezier hier!

2 likes

welkom hier!

1 like

2 likes

Bedankt voor de correctie Nick​:heart:inderdaad nederlands is niet mijn eerste taal:) natuurlijk is het geen excuus om te verbeteren…:grin:

12 likes

Dit is het juist​:grin::grin:ben zo slecht met nederlands schrijven :sob:ik zal mijn best doen​:v:

8 likes

Welkom!

Hoef je niet te zeggen hoor, het gaat er ons om of je het een leuk horloge vindt of niet.

2 likes

Al doende leert men! En aangezien jij feedback positief benadert, zal het met de tijd steeds beter gaan! :muscle:t4:

Don’t shoot the translator! :neutral_face: :sweat_smile:

4 likes

Klopt! Op dit moment ik heb het niks,mijn blue bb58 verlaten paar dagen terug en nu naar volgende :grin:en dat wordt het omega voor zeker.

3 likes

Welkom!

Tip: De discourse (platform waarop hf draait) editor kan niet zo goed overweg met een gebrek aan spaties tussen emoji’s en gewone tekst. Dat maakt jouw tekstjes lastig leesbaar. Extra ruimte helpt!

2 likes

Ik zal wel meer opletten om zo min mogelijk poppetjes te gebruiken :grin:

4 likes

Welkom op HF Abdullah!
Veel leesplezier :smile:

1 like

Welkom :wave:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom Abdullah :blush:

2 likes