Welkom!
Welkom hier bij HF !
Welkom op het HF
Welkom!
Welkom
welkom
Welkom!
Welkom bij de club Alex.
Welkom!
Welkom Alex!
Fijn dat toch nog iemand precies hetzelfde dacht als ik! Aan de likes te zien niet veel anderen die dit ook automatisch in gedachte zingen
Welkom, Alex en nog veel plezier op ons forum.
Welkom op dit mooie forum
Welkom op het forum, Alex
Hoi Alex, veel HF mensen hebben mechanische horloges. Maar er zitten ook wat mensen bij zoals ik die ook stiekem quartz horloges hebben. Invicta diver,edifice, timex en zelfs een paar Russische.
Tip .koop ook een paar automatische/opwind horloges.
Koop wat oude horloges van rommelmarkten en koop wat gereedschap en ga beetje klooien met batterijen vervangen, banden verwisselen. Maar ook op YouTube zijn duizenden filmpjes hoe je zelf horloges kunt onderhouden en/modificeren.
Welkom!!
Bedankt voor de tip en info . Een batterijtje vervangen doe ik over het algemeen zelf . Alleen in het geval van de DW 6600 doet de rest van het display het wel alleen de backlight niet . Ben ook al op YT opzoek geweest maar nog niet het probleem of oplossing tegen gekomen .
Nogmaals dank .
Hoi Alex, welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Ik hoop dat iemand die dit topic leest het antwoord op jouw vraag weet.
Anders is mijn tip, als dat licht belangrijk voor jou is, dan lekker even verder zoeken.
Je kunt op dit forum een ‘gezocht-advertentie’ plaatsen. Wie weet heeft iemand dat model dat jij zoekt in bezit en mag die de collectie verlaten.
Succes en een mooie tijd hier toegewenst!