Hallo, even voorstellen

Proficiat!

Enne : Pics or it didn’t happen!

2 likes

Zo, dat is een goede binnenkomer. 17 jaar met een Calatrava om de pols.
Welkom en geniet van je mooie horloge. En wees er vooral zuinig op.

Welkom :thumbsup:

Welkom, Fred, ik bedoel, Jurg!

2 likes

van harte welkom

Hier hetzelfde, ook best jong toen ik mij aanmeldde, nog steeds trouwens. Welkom!

17 en een Calatrava :scream: :scream: , zoals ze hierboven zeggen: wees er vooral zuinig op. Volgens mij kijk je vanaf nu meer naar je horloge dan er op :wink:

PS: We houden hier nogal van foto’s!

1 like

Heb ik de foto’s gemist? Ben wel benieuwd!

Leden zouden pas na 1 maand een topic mogen starten- dit gaat nergens over, en het is niet enigste topic in die richting. Ideetje, @hendrik?

1 like

Je tikt behoorlijk zwakzinnig voor iemand die 17 is geworden. Laat eens wat foto’s zien van je Calatrava, liefst met dit forum op de achtergrond?

1 like

JB heeft net zijn keutel alweer ingetrokken in het off-topic gedeelte… :smile:

Ik vraag me toch af wat dit soort mensen bezielt. Zit 'ie nu te gniffelen achter z’n PC ofzo? Ik snap echt de lol niet.

Ik snap ook de kick niet idd, vermoedens zijn er al vrij snel, maar in de praktijk weet je niet of je met een echte beroepstroll te maken hebt of met een knaapje van 11 jaar die stoer wil doen op een forum.

Groeten,

Noel.

Wellicht een idee om geen anonieme emailadressen te gebruiken.

Hallo @JurgBoomstra, gefeliciteerd met je Calatrava. Nu zou ik willen zeggen; mooi horloge, alleen heb ik je foto helaas niet kunnen vinden. Staat hij wellicht ergens op Etsy? En ik ken wel een Fr3d (Boomstra), hij is Asperge-kweker. Draagt naast horloge’s die hij linkt via Etsy ook graag Ingersoll. Wellicht ken je hem of misschien zelfs wel familie van je.

Late reactie @Jaap_Wim 4 mnd later. Jurg is gone I guess…