Hallo iedereen

Gelijk heb je, buiten het feit dat de hommages in mijn verzameling dezelfde look hebben als het origineel, zit er geen enkel exemplaar tussen die de naam Rolex draagt. Dat zou ik ook niet aan mijn pols willen want dat voelt, volgens mij, niet goed aan. Met een namaak-Rolex bedrieg je enkel jezelf.

2 likes

Die armband rechtsonder wordt die weleens gedragen?
Ik heb deze zelf ook nog ergens liggen, echter nooit om gehad!

Goeiemorgen mede-Belg en welkom hier!
Mooie collectie heb je al! :+1:

Ieder zijn ding ( budget)

Welcome :+1::+1:

Eerder zelden. Het nadeel van de armband is de vlindersluiting en het gebrek aan micro-regeling of halve schakels. De armband zit ofwel te ruim ofwel te strak. Het ding blijft in de collectie omdat het wel iets apart heeft.

Daar komt stilaan verandering in. Ik ben, ongeveer twee jaar geleden, voorzichtig begonnen met verzamelen en heb het in eerste instantie low budget gehouden omdat ik wou zien welke kant het uitging. In het geval dat mijn interesse na x-aantal maanden zou temperen, dan had ik tenminste geen kapitaal uitgegeven aan een korte hobby. Na twee jaar ben ik nog steeds enthousiast bezig en kijk ik stilaan naar de grotere merken. Meer dan 1500 euro zal ik echter nooit spenderen aan een uurwerk omdat ik nog andere hobby’s heb en de financiële kerk in het midden van het dorp wil houden want vrouwlief moet ook tevreden blijven.

U bent goed bezig.

Voor vrouwen maken ze ook mooie horloges hoor, ik zie daar totaal geen problemen :wink:

Die armband is maar een raar ding, vond het wel een grappig ding toen ik hem bestelde.

Welkom landgenoot, je bent al goed bezig, mooie horloges hoor.

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom:)

Welkom!

Wat mijn budget-collectie betreft, dit is mijn lichtend voorbeeld: Jody’s kanaal . (Engelstalig) Een geschikte kerel die helemaal begeesterd is door polsuurwerken.

En nu gaat de knip erop. In een paar weken tijd is de collectie met 5 nieuwe stuks gegroeid. Er zat weliswaar een gratis exemplaar tussen, maar het is voorlopig genoeg geweest. :blush:

Welkom hier Burgman

Iemand een idee of er ooit een samenwerking was tussen Pontiac en het Belgisch voetbal elftal in de jaren 70 of 80? Heb een Pontiac horloge gekocht waarvan de wijzerplaat het oude logo van de Belgische voetbal bond heeft.

Welkom Burgman :champagne:

Topic is ruim 3 jaar oud.

1 like