Hamari

Vandaag de Artego 500m van forumlid Hamari overgenomen via persoonlijke overdracht.

Goede communicatie en horloge voldoet aan beschrijving.

Oftewel TOP!(tu)

Een vlotte deal afgehandeld met forumlid Hamari, vlotte betaling, goede communicatie, een aanrader…

Prettig zaken gedaan met Harm
Ik heb een horloge verkocht aan Harm.

Ook hier een dikke duim voor Hamari (tu)

Vanochtend wat vlotte pb’s en s’middags al opgehaald :slight_smile:

Helemaal top, bedankt :)-D

Harm heeft een horloge van me overgenomen. Vlotte communicatie en vlot met betalen, graag tot nog eens! (tu)

Horloge van harm gekocht, snel verstuurd, top verpakt en in perfecte staat (nieuw) ontvangen, bedankt harm!

Horloge van Harm gekocht!
Vlotte communicatie, horloge zoals omschreven (nieuw) en keurig verpakt Ă©n snelle verzending.
Kortom het is goed zaken doen met Harm, een aanrader (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Horloge verkocht aan @Hamari (Harm), lekker duidelijk, makkelijk en snel, een AANRADER!

Horlogedeal met Harm gemaakt. Betrouwbare en leuke kerel. Aanrader.

Onlangs een Citizen overgenomen van @Hamari .

Snel en prettig contact en een nette verzending.
Aanrader voor een toekomstige aankoop!

Net mijn eerste SKX ontvangen! Topklokje!! Makkelijk contact, snelle deal en de staat boven verwachting :+1:t2:

1 like

Vandaag een prima klok overgenomen van Harm , communicatie was perfect,
klok is fantastisch, helemaal top :ok_hand: lekker bakje koffie gedronken ,en nog wat over de hobby gepraat!
ben er heel blij mee :slight_smile:
bedankt! :thumbsup:

Een simpele Kienzle ( Miyota 8215 ) overgenomen van Harm voor een weggeefprijs.
Super verpakt en een gratis extra bandje erbij ! Bedankt Harm.

1 like

Bandje overgenomen van Harm aka @Hamari. Bandje is precies als omschreven. Vlotte communicatie en dito verzenden. Aanrader dus!

1 like

@Hamari is op de koffie geweest en heeft gelijk een horloge overgenomen. Was gezellig! Oh ja, vlotte no-nonsense communicatie en dito betaling. Anytime again Harm! :+1:

2 likes

Zeer fijne deal gesloten, tot een volgende keer Harm :+1: @Hamari

1 like

Super leuke ontmoeting gehad met @Hamari, waarbij ik een prachtig horloge heb overgenomen voor een zeer schappelijke prijs.
Naast eerlijk en betrouwbaar is Harm ook nog eens een hardstikke aardige kerel.
Aanrader !!

Hele vlotte en leuke deal gemaakt met Harm. @Hamari Nog op dezelfde dag kunnen afspreken en de overdracht kunnen doen. Halverwege tussen onze uitvalbasissen afgesproken (top dat hij een stuk mijn kant op wilde rijden). Uiterst vriendelijk en leuk contact. Eerlijk over de staat van het horloge. Graag nog eens! Aanrader. :smile: :+1:

1 like

Mijn Sinn 556i aan Harm @Hamari overgedaan. Alles perfect geregeld, en zelfs het bedrag overgemaakt vanaf z’n luie ligstoel ergens in de Caribieën :parasol_on_ground::tropical_drink: waarbij ik het pakket een weekje later heb verstuurd zodat Harm een lekker binnenkomer had bij thuiskomst. Helemaal top. :+1:

1 like