Hamari

Klokje verkocht aan Harm. Vlot afgesproken en fijn geouwehoerd over van alles en nog wat. Helaas heeft hij m’n hele biervoorraad achterover geslagen, dus ik zit nu aan de cola. Verder wel een aanrader :ok_hand:

1 like

Zojuist heb ik een horloge van Harm overgenomen. Prima gozer en dito deal.
Voor herhaling vatbaar! Aanrader dus.

1 like

Vanmiddag een leuke Glycine overgenomen van Harm. @Hamari
Even gezellig gekletst over van alles en nog wat.
Dikke aanrader👍

1 like

Een NY0400 overgenomen van @Hamari, alles vriendelijk en vlot geregeld. Harm bedankt. :+1:

1 like

Mijn vriendin heeft bij @Hamari zijn Pellikaan overgenomen als cadeau voor mij (waar ik natuurlijk erg blij mee ben). Alleen maar goede dingen over Harm gehoord en het horloge is uiteraard ook dik in orde :+1:

1 like

Wat een ontzettend tof cadeau. Koester die vrouw. Veel plezier ermee en een gezond 2021 :fireworks:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Harm. Lekker in het zonnetje in de tuin, collecties met elkaar bewonderd, bakkie erbij. Gewoon perfect :ok_hand:t2:.
Harm is correct, betrouwbaar, een echte liefhebber en ook nog een gezellige spreker.
Echte aanrader dus :star::star::star::star::star:

Gisteren een horloge verkocht aan @Hamari

Toffe gast, realistisch geboden en de deal was snel gemaakt.

Bij afhalen nog even mogen genieten van een aantal door hem meegebrachte mooie uurwerken uit zijn collectie.

Prima zaken doen met @Hamari

Zou ik zo weer een horloge aan verkopen of iets van kopen.

Veel draagplezier gewenst met je nieuwe schoonheid :+1:t2:

1 like

Horloge gekocht van @hamari aka Harm, fijne, heldere communicatie en een heel gezellige overdracht in persoon met een drankje!
Aanrader!

Weer een deal met @Hamari gemaakt.
Zeer betrouwbare koper.
Daarbij liet hij me zijn andere horloge bewonderen: wauw!
Gezellig nog een kop koffie en gesproken over de dingen des levens en actualiteiten.
Aanrader *****

1 like

Mooie Glycine van Harm overgenomen. Prettige en snelle deal. Erg blij mee!

IWC Ingenieur overgenomen van Harm. Snelle en prettige communicatie en horloge was zoals geadverteerd. Perfect dus!

Een Damasko overgenomen van @Hamari .

Top! Prima verkoper.