Hamilton Chrono Intramatic. Blauw of Zwart?

Ik vind de blauwe reverse panda prachtig. Moet m nog wel in het echt zien om te kijken wat lichtinval met de kleur doet.

Wit met zwart :star_struck:

Ik heb deze ook op het oog en ga voor de panda. Vind de zwarte panda te groot (en heb al een reverse panda, DH 1964). De blauwe vind ik bijzonder maar ik denk als ik deze koop dat ik even later alsnog de panda zou willen.
Mogelijk dat dat laatste ook voor jou geldt.

Wit met zwarte dial is wel echt heel nice :heart_eyes:

De 68 Limited Edition vind ik het allermooiste! :+1:

Hij is best wel dik trouwens. En dan bedoel ik niet figuurlijk…

Ik vind de blauwe het mooist. De witte is overigens niet echt wit. Dat is op zich goed, want dat maakt het minder klinisch, maar naar mijn smaak had het iets lichter gemogen. Ik vond hem een tikje teveel naar beige neigen.

Ga hem vooral in het echt bekijken. Wat door anderen ook al is genoemd; hij is vrij dik. Dat zie je op foto’s vaak niet.

Ik heb (online) gezocht en gezocht, maar ik heb geen enkele winkel gevonden waar de Intra-Matic Chrono wordt verkocht, laat staan op voorraad is. Alle Hamilton verkooppunten zoals vermeld op de Hamilton website bekeken.
Iemand een suggestie welke winkel ik over het hoofd heb gezien (bij voorkeur in Randstad)?

Altijd zwart :stuck_out_tongue:

Ik heb zowel de 42mm als de 40mm gezien bij Van Baal in Nijmegen. Dus helaas een eindje buiten de randstad.

1 like

Het is en blijft een mening, maar ik zou gaan voor de Panda.

Hoewel ik zelf met een schuin oogje op zoek ben naar een blauw horloge, vind ik deze kleur blauw te fel of te hard. Het mag van mij wat klassieker. Wat dat betreft zou ik eerder voor de zwarte gaan met witte sub-dails. De Panda vind ik echt bijzonder: klassiek maar dan net even anders.

Dus Panda: +1

Dankjewel. Tis even een stukje rijden maar ik kom daar wel eens in de buurt dus dan ga ik even bij Van Baal langs.
Ben dus benieuwd naar de panda maar ik hou van een cleane witte dial en wil de dikte inderdaad even checken.

1 like

Zwart. Ik kijk naar de blauwe en het doet me niets. Ik kijk naar de Panda en denk ā€œdeze wil ookā€.

Misschien bij Bouman in Culemborg nog op voorraad?
Ik heb deze aangeschaft:

4 likes

Zeer content mee, maar deze heeft voor mij dan ook een hoge emotionele waarde.

1 like