Hamilton Khaki Field chrono

Tof ding zeg… Wel fors. Kwam met wat Googlen deze Hamilton Kaki Chrono tegen. 42mm dus net wat beter te behappen op de pols. Ziet er eigenlijk ook niet slecht uit…

5 likes

Wat een mooi horloge. En ik ben blij dat er merken zijn die niet aan die onzin modetrend van steeds kleinere horloges meedoen.
Gewoon een mannenmaat en geen damesmodelletjes van 38mm.

3 likes

Hij zou wel wat goedkoper mogen inderdaad.

Dan maar rustig Chrono24 of spijtoptanten afwachten :joy:

2 likes

We komen juist uit een onzin modetrend van veel te grote horloges. 34-38 is wat het voor Stallone’s Panerai altijd is geweest.

En we mogen er meteen weer in terug :joy:

Liever niet zeg. Al is het wel goed voor m’n portemonnee als ik 90% van de horloges te groot vind.

2 likes

Hahahaha

Voor mij juist niet, want nu wil ik die Hamilton hebben

2 likes

Herkenbaar :laughing:

Gelukkig heb ik afgelopen week een andere Hamilton gescoord. Kan ik even vooruit!

2 likes

Welke? Ik ben niet nieuwsgierig maar ik wil het toch graag weten :grin:

1 like

Ik vind de dial best heel tof! Lekker dat mat. Alleen de kastafwerking is niet echt mijn ding. Hoe heet deze brushing? Satin toch?

1 like

De Jazzmaster Seaview Chrono automatic!

3 likes

Dat is voor mij zeker een kandidaat hoor :thinking:
Ga ik i.i.g. eens passen :+1:
Bij E. van Baal ruil ik mijn X-Wind in, deze nieuwe moet ik hebben!!!
“K…” hobby :joy:

1 like

14.15 mm dik

Gaan we samen?
Groepskorting ??!!

1 like

Mag ik ook mee dan :slight_smile:

1 like

De wijzerplaat is wel mooi maat de kast geeft de indruk van een goedkope metaallegering gemaakt te zijn… Ook al is het blijkbaar RVS, het lijkt sterk op een aantal van de goedkopere Timex-kasten.
De IWC vind ik als geheel echt wel mooier.

Mee eens…

Dat valt nog wel mee dan. Oogt aanzienlijk dikker op de foto’s.

Sund van het formaat. Ze zaten er ooit al dicht in de buurt met deze 38mm variant. Kwestie van kastje schuren, andere wijzers en wijzerplaat zonder datumgaten erin.

2 likes