Prima transactie gedaan.
Aanrader!
Prima transactie gedaan.
Aanrader!
Weer een klokje van Arjan overgenomen, zoals gewoonlijk een leuke deal, even bijpraten en netjes volgens afspraak (tu)
Tot een volgende keer weer
Mooi horloge overgenomen van Arjan. Prettige communicatie, goed verpakt, snel verzonden. Van harte aanbevolen wederom!
Arjan zover gekregen dat ie voorstelde om zijn horloge over te nemen :#
Horloge zeeeeer snel ontvangen (tu)
Zeer stevig verpakt :}
Vlotte communicatie >X
En dan nog iets waarover ik hier niet verder wil uitweiden. Kopers met slechte bedoelingen zouden dit kunnen uitbuiten. Sorry dat ik hierover vaag moet blijven, maar is zeer positief bij mij overgekomen.
Thx Arjan :}
Aanrader!
Immer gerne wieder :)-D
Heel erg blij met mijn nieuwe horloge: een Hamiltonvan Hamiltonfan. Goeie communicatie, perfect verpakt, alles helemaal top !
Arjan, bedankt !
Fijne communicatie. Goed ingepakt en snel verzonden.
Maw top deal!
Erg leuk zaken te doen met Arjan!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Uitstekende zaken met Arjan gedaan. Dit zijn de klanten/leden die we moeten Koesteren binnen HF. Betaling en communicatie kunnen echt niet beter.
Daar gaan we weer … Hamiltonfan is de beste :~
Prima zaken gedaan. Communicatie verliep snel en soepel en horloge is super verpakt. Alles zag eruit zoals aangeboden.
Citizen orca gekocht. Vlotte communicatie, horloge snel ontvangen. Goed verpakt. Aanrader!
Horloge gekocht van Arjan (hamiltonfan).
Heel leuk contact, snelle antwoorden op m’n opmerkingen / vragen en horloge is gewoon als besproken (in nieuwstaat).
Absoluut een aanrader!(tu)(tu)(tu)
Ook hier een dikke (tu). Heldere communicatie, snelle verzending en horloge zoals beschreven. Da’s prettig zakendoen!
Top transactie! Op deze manier wil ik wel vaker ruilen. Arjan, veel plezier met de SARX, ik ben iig blij met de Certina.
Groeten, Ferdinand
Prachtig horloge overgenomen van Hamiltonfan. Communicatie e.d. verliep super. Na een lange rit (files e.d.) was ik wat aan de late kant, wat niet weg nam dat ik zeer gastvrij werd ontvangen. In blessure tijd (door mijn late aankomst) nog genoten van een bakje koffie en goede horloge-geek-talk
Niks dan goeds dus!
Aan Arjan een mooie seiko verkocht, snelle comunicatie en betaling. Gewoon zoals we het allemaal graag zien. Zeker een aanrader.