HanDavinci 👍

Hele prettige ervaring met Han, het ging niet om een groot bedrag maar het pakje was al verzonden voordat ik het geld had overgemaakt.
Duidelijk is dat Han zeker een goede aanwinst voor het forum is :thumbsup:

2 likes

Verkocht aan Han. Goede communicatie en snel geld binnen. Super dus.

1 like

Horlogeglas overgenomen van @HanDavinci, uitstekend verpakt en snel ontvangen. Veel leuke tips gehad en mooie fotoos. Hele leuke communicatie gehad met deze enthousiaste horlogefan en modder :stuck_out_tongue_winking_eye:
Waardig forumlid !!!

1 like

Dat is vlot, 24 uur geleden zat het saffiertje nog in de SKX :smile: Bedankt voor de lof Jan, blij dat die goed over is.

2 likes

Deze week een erg leuke Seikomod gekocht van @HanDavinci.
Deze werd de volgende dag bomproof verpakt afgeleverd met een leuk extraatje erbij in de vorm van een horlogestandaardje.
De communicatie verliep erg soepel en snel en hij doet ook echt moeite voor je om alles zo soepel mogelijk af te ronden.
Han is een absolute aanrader wat mij betreft. *****
Bedankt.

:+1:

2 likes

Jij ook bedankt René, ik heb deze ervoor kunnen kopen:

Hartstikke blij :slight_smile:

5 likes

Jubilee band voor de skx gekocht bij Han! Snel en fijn contact en snel van verzenden! Nu ligt de jubilee te wachten tot De charmes van een leren band zijn uitgewerkt… (Of als ik ga zwemmen :stuck_out_tongue: )

1 like

Zojuist thuisgekomen van een zakentripje en bij thuiskomst lag er een pakje voor mc Solid Roald.

Bedankt voor de Solid oyster Han. Topper!!!

1 like

Een seiko turtle PADI verkocht aan @HanDavinci. Betaalde snel, communicatie liep snel en hij is zeker een aanrader. Tot de volgende keer. :ok_hand:

1 like

Vandaag binnen gekregen Seiko SKX007 gemodificeerd door Han.
Super klok en geweldig goede ervaring met de manier waarop de verkoop is gelopen.
Snel betrouwbaar en correct.
Een aanrader

1 like

@HanDavinci
Top vent👍

1 like

No problem McSolid :sunglasses:

1 like

Bedankt Adil!

Hartstikke blij mee. Ik zat hem even onder de lamp te bekijken en het is echt mint conditie.

Morgen de coin bezel en een jubilee erop. Dan is het mijn eigen horloge :relieved:

2 likes

Hij is erg gaaf idd! Ben benieuwd naar morgen.

1 like

Kopen van @HanDavinci is als het bestellen van een espresso op een leuk terras. Je wéét gewoon dat het goed komt. Keurig verpakt, snel verzonden en hele goede communicatie.

1 like

Afgelopen weekend heb ik deze bijzondere -en ik gebruik de term losjes- dresser overgenomen van @HanDavinci . Heldere communicatie, snel en prettig f2f contact onder de Enschedese zon. Nadat de deal gesloten was en ik tevreden naar het vakwerk keek wilde Han wat van de overeengekomen prijs doen, omdat hij zelf ergens nog een oneffenheid zag. Afgeslagen, natuurlijk ^_^. De vraagprijs was al bepaald niet te hoog! Topvent, ik ga zeker zijn komende mods in de gaten houden.

3 likes

Dat was dus de gouden sluiting op het leren bandje. Die klopt niet bij de kast :smile:
Maar bedankt Ed, veel plezier ermee.

Hij staat goed bij zo’n wit manchet!

Tnx :). Ennuhh, dr zit al een zilveren op haha

1 like

Een aantal onderdelen van @HanDavinci overgenomen, snel en netjes verzonden.
Fijn om zaken mee te doen.
Bedankt Han

1 like

Ook hier een vlotte deal met verzending naar Belgie ! Bedankt @HanDavinci

2 likes