Ook ik sluit me aan bij bovenstaande ervaringen @HanDavinci vroeg om een smerig bod, ik gaf het en de rest is geschiedenis.
Helaas had ik niet de ruimte om persoonlijk af te spreken maar er werd super snel en volledig naar mijn verzoek i.v.m. vakantie wat later verstuurd. Gisterenavond de T&T code vanochtend de postbode voor de deur.
Vriend Han had thuis nog wat oerlelijke, fel gekleurde Nato’s liggen en vroeg of ik daar interesse in had. Dit leek me wel wat en zodoende lag vandaag een mooie brief op de deurmat:
Van de week van Han een mooie groene SBDC077 wijzerplaat overgenomen met NH35 uurwerkje. Vlotte communicatie en een deal was snel gemaakt. Het spul zat heel netjes verpakt in een plastic doosje. Daaromheen zat een bubbeltjes envelop. De bubbeltjes envelop was weer gevuld met een soort van houtkrullen die Han waarschijnlijk over had van zijn paashaas verpakking. Zeker wel een aanrader
Suède bandje overgenomen van Han. Hij zat midden in een verhuizing maar nam toch de moeite de deal te sluiten (ik lag in mijn hangmat op de camping in Frankrijk dus had makkelijk praten) en op te sturen. Met een extra Nato als toegift. Dit bleek later een zogeheten ‘single pass’ te zijn die ik sowieso al eens wilde proberen (scheelt die dikke homp nylon aan de zijkant van je pols).
Topactie en prima zakendoen met de man uit de côte du derrière, @HanDavinci
Een prachtige Seiko van Han gekocht. Nadat het geld binnen was heeft hij m gelijk verstuurd. Erg goed ingepakt en goede communicatie. Zou zeker weer van m kopen.
Een paar Seiko fat springbars gekocht van Han voor een meer dan redelijke prijs. Keurig verpakt en snel verzonden zodat ik nu m’n rubbers op mijn monster snel kan wisselen.
Han bedankt, top!
Heb een super strakke 18238 overgenomen van Han. Han is eerlijk en direct en dat vind ik zelf erg prettig bij het sluiten van een deal. Daarnaast een gezellige kerel, na het afronden van de deal nog een paar pintjes gedronken en over horloges lopen ouwehoeren. Mooie middag!
Damned. Dat ging snel. Supper vlotte deal met @HanDavinci voor de aankoop van een horloge.
Kan aan het bier gelegen hebben of omdat het toch wel een mooi horloge is, maar prettig was het wel.
Nog een extra mooie strap erbij gekregen van handavinci.
Topper. Aanrader. Goede prijs kwaliteit. Verstand van zaken. Geen handelaar maar wel een echte liefhebber. Kan uren l*llen over horloges, dus wellicht goed om laat af te speken of om je vrouw thuis te laten. Dat laatste is sowiso verstandig bedenk ik mij nu.