Ik heb al een topic als verkoper
Maar top, bedankt voor de lovende woorden!
Oh, ik ben zo goed met dit soort dingen!
Een paar Seiko fat springbars gekocht van Han voor een meer dan redelijke prijs. Keurig verpakt en snel verzonden zodat ik nu mβn rubbers op mijn monster snel kan wisselen.
Han bedankt, top!
Een horloge van @HanDavinci gekocht. Communicatie was goed en snel. Ik kan niet wachten op het pakketje!
Bedankt voor de deal Han.
Horloge overgenomen van @HanDavinci. Pokkestuk rijden, maar wel een mooi horloge en een biertje aan over gehouden!
Hartelijk dank
Mooie Datejust overgenomen van @HanDavinci. Deal was zo gemaakt en horloge ging gelijk op de post. Goed ingepakt en in goede orde ontvangen.
Dank voor de prettige deal en een prachtig exemplaar!
Een dikke twotone Datejust overgenomen van @HanDavinci
Snelle reacties, deal snel gesloten.
Afhandeling perfect!
Heb een super strakke 18238 overgenomen van Han. Han is eerlijk en direct en dat vind ik zelf erg prettig bij het sluiten van een deal. Daarnaast een gezellige kerel, na het afronden van de deal nog een paar pintjes gedronken en over horloges lopen ouwehoeren. Mooie middag!
Mooie deal gesloten met @HanDavinci.
Het ging heel prettig, snel, en zonder gezeur.
Han is eerlijk en betrouwbaar, dus aanrader!
Vlotte deal en een zeer goede ervaring met @HanDavinci. Eerlijk en betrouwbaar
Betaling was zo snel als het licht
Kopen van en verkopen aan Han: anytime!
@HanDavinci zocht een horloge, ik had het. We kwamen snel tot een deal. De rest is historie. Prettig contact, aanrader dus
Damned. Dat ging snel. Supper vlotte deal met @HanDavinci voor de aankoop van een horloge.
Kan aan het bier gelegen hebben of omdat het toch wel een mooi horloge is, maar prettig was het wel.
Nog een extra mooie strap erbij gekregen van handavinci.
Topper. Aanrader. Goede prijs kwaliteit. Verstand van zaken. Geen handelaar maar wel een echte liefhebber. Kan uren l*llen over horloges, dus wellicht goed om laat af te speken of om je vrouw thuis te laten. Dat laatste is sowiso verstandig bedenk ik mij nu.
Lekker geouwehoerd met Han, en nog iets met een deal ook.
Wat een leuke vent die @HanDavinci Dank en tot een volgende keer.