Heel erg mooi! Vakwerk!
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat van ‘de blauwe’
Geslaagd project👍
Vooral de SKX blue lagoon ziet er als het plaatje uiteindelijk klopt erg mooi uit! Ik ben benieuwd naar de foto’s van het eindresultaat! Maak je vaker eigen horloges? Ik ben wel benieuwd naar meer van je creaties.
haha ik ook
Ik ga wel rustig de tijd nemen voor die insert. Als de kleuren of de afwerking ook maar iets afwijkt dan is voor mij de lol er snel af. Maar je ziet hem vanzelf verschijnen!
Veel succes!
http://www.horlogeforum.nl/t/handavinci-een-heel-erg-verlaat-voorsteltopic-en-mijn-seiko-datejust-mod/?source_topic_id=105275
Hier heb ik er nog eentje beschreven. Ik heb nog wel meer projectjes, maar ik heb teveel ideeën tegelijkertijd. Nu heeft de blue lagoon versie de hoogste prioriteit haha.
Ik kan je creativiteit echt zien als het om horloges aankomt! Hartstikke leuke projecten, lijkt me wel erg tijdrovend maar als ik wat handiger was met mijn handen zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen haha. Heb je er wel eens over nagedacht voor andere mensen veranderingen aan te brengen?
Ziet er top uit! Ik ben vanwege evidente redenen wel te spreken over die twaalf-uur index.
Kom maar op met je ideeën, als je wat leuks bedenkt mag je me een berichtje sturen hoor. Dat is het leuke van een hobby, het is geen straf om te doen .
Zeker geslaagd zeer fraai!
Mooie mods hoor!
Die eerste vraagt eigenlijk wel om de oyster bracelet ipv van de jubelee voor mijn gevoel past die beter.
Goed werk man! Knap dat je zo’n klus aangaat.
Jubilee boven alles. Ik zou nog een jubilee aan een flieger hangen als ik er een had
Me too…
Goed bezig, Han.
Ziet er echt goed uit.
Maar ze kunnen nog net niet tippen aan deze.
btw, ze is er nog steeds blij mee.
Top, dat is goed om te horen.
En bedankt René, ben ook zo blij als een klein kind. Het voelde gisteren even alsof ik een grail bemachtigt had. Ik denk omdat ik dit beeld een paar maand geleden al had en hij nu eindelijk af is. Maar ik ben blij dat ik dat gevoel kan krijgen van een relatief goedkoop horloge
echt schitterend!
Bij Seiko mods heb ik vaak als eerste reactie: "Why?"
Maar ik moet toch wel toegeven dat deze echt heel vet geworden is
Heel gaaaaaf !!!