Handige Life hack voor bandenswappers

alleen jammer dat het een wijzerplaatring mist, volgens een bulova expert, maar alsnog een mooie🙂

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ja dat is gewoon theater, want een tijd terug was hij geschorst omdat hij mij belachelijk maakte. Nu ineens ben ik een ‘oprecht en mooi mens’. #negeren.

6 likes

Maar dat ben je toch ook? Of zeg je nu dat je een lelijke bedrieger bent? :kissing_heart:

4 likes

:+1:

3 likes

Ja ach, lastig om van jezelf te zeggen. Als iemand het zou menen zou ik diegene vriendelijk bedanken. :sunglasses:

1 like

Ik probeer gewoon lief en aardig tegen je te doen. Is toch een mooie houding van mij na onze eerdere aanvaringen. Dus mij ontgaat waarom je mij zo neerbuigend benaderd. Ik blijf je echt een topper vinden als het mag. Echt waar :blush:

Wat een liefde zo vlak voor de kerstdagen :heart:

3 likes

Ja hè. Er is al genoeg strijd en ellende op deze wereld. Probeer ik de strijdbijl met @Batossai te begraven is het ook weer niet goed. En ik koester nu eenmaal warme gevoelens naar deze forum vriend. Echt warme gevoelens :slight_smile:

1 like

Koop hem gewoon eens een leuke Invicta om het goed te maken

Wel handig inderdaad. In plaats van een krasje op de achterkant van de kastpoot, heb je nu een afgeschreven springbar, een verbogen kastpoot en risico om het glaasje kapot te knijpen tijdens het trekken. Nog los van oelewappers die het horloge zouden kunnen laten meevliegen (zou mij zo gebeuren).

4 likes

Wie heeft er dan ook floss in de buurt liggen…samen met de sate prikkers (tandenstokers) de grootste ergenis van mondhygiënistes.

Maar goed, even voorraad check:
Floss: Nee
Bergeon 6767: Check
Bergeon 6825: Check
Bergeon 7230: Check

Overigens dit is de Bergeon 6825, deze heb ik laatst gekocht omdat je dan gelijktijdig de spring bars kan indrukken. Handig voor stalen banden. Maar ik vind het nog niet lekker werken. Beide uiteinden indrukken lijkt niet te gaan. De ene kant wel, maar dan wil de andere kant niet meer. Bekend probleem?

Erger*

Ik heb hem van Ali en zie nu pas hoe geplagieerd dat is. Zie de kleur van de doos.
Maar ik heb wel vaak hetzelfde. De vorkjes zitten bij mij schuin erop en daardoor is het lastig om ze op de juiste manier op de springbar te krijgen. Het lukt alleen met heel rustig en voorzichtig erop zetten en indrukken. En dan schiet er vaak eentje weer los.
Ik gebruik hem alleen voor stalen banden. Het probleem daarbij is namelijk dat ik die met een enkelvoudige tool niet altijd eruit krijg omdat staal niet meegeeft. Dus dit ding is de enige manier om die band los en erop te krijgen. Ook al kost het me tien minuten.

Het korte antwoord was geweest: Ja. bekend probleem.

In het filmpje noemt hij flosdraad overigens een beter alternatief voor een schroevendraaier of botermes :joy:

1 like

mijn prepper mind bedenkt al een oplossing met een flosdraad bevestigd aan een plankje zodat je het ook rustig kunt lostrekken… whow… een echte uitvinding…
ik ga gelijk een patent aanvragen …