Hansvv

Hans heeft de staat van zijn te koop staande Seiko 5 uit 1973 goed omschreven. Keurig op tijd en datum gezet voor me ook nog en zeer deugdelijk verpakt plus snelle verzending. Hij wilde hem niet voor Pasen versturen om geen risico bij PostNL te lopen. Ideaal dus.

Hans bedankt en tot een volgende keer. :+1:

Medeforumleden. Ik heb nu al drie maal horloges van Hans overgenomen. Seiko, Seiko en Seiko. Steeds vlotte 'bombproof verpakte levering en aangename communicatie. Ja, je zal zien dat in het dagelijks leven Hans een commando blijkt te zijn met handen als kolenschoppen die je zo je nek omdraait.

Ik kan Hans met gerust hart aanbevelen om louche horlogezaken mee te bedrijven.

1 like

Beste HF leden ik wil hierbij even een pluim geven voor HansvV hij heeft mij een prima zakhorloge verkocht waarmee ik lekker kan gaan klussen op de cursus binnenkort.
Super verpakt, zoals afgesproken klopt alles.
Hij heeft nog een nieuwe liggen dus als er nog interesse is dan kun je hem dit laten weten.

Vlotte deal, eerlijke communicatie.
Ook bij het leveren van het horloge gaat Hans letterlijk niets te ver.
Aanrader!

Willem

Begin augustus een Seiko skx007 van @HansvV.
Goeie snelle communicatie en de verzending was top.

100% Top!

@HansvV zoals beloofd een waardering, eens ik level 2 trust niveau ben. Ik heb van Hans in mijn 2 de maand lid een mooie Seiko Orange Monster 1gen overgenomen. Hans communiceert duidelijk, hanteert eerlijke prijs en de verzending was op tijd en goed verpakt! Werkelijk top ervaring!

Vandaag horloge spullen van @HansvV ontvangen. Top en snel verzonden. Snelle reactie en goed zaken doen. Thanks!

De SARB017 overgenomen van @HansvV. Communicatie was correct en vlot, gezellig bakkie en praatje gedaan bij het ophalen. Zou het een ander gerust aanraden om met hem zaken te doen.

Vandaag een horloge ontvangen, die ik van @HansvV heb overgenomen. Deal was vlot geregeld, fijne communicatie, snel ontvangen en keurig verpakt.
Hans bedankt, ik ben er heel blij mee.

1 like

Horloge verkocht aan @HansvV. Bedankt voor de vlotte communicatie en betaling!
Veel plezier met de zeemeeuw :wink: :slight_smile:

1 like

Net terug van een bezoek aan @HansvV voor het ophalen van een Seiko Astron. Ik melde eerder op het forum dat ik er net naast gezeten had op een veilingsite, waarop @HansvV zijn Astron aanbood.
Bij een kop koffie en omringd door mooie spullen met een gemeenschappelijke interesse uitgebreid zitten praten. Horloge in zeer mooie staat. Fijne deal. Heel blij mee Hans!

1 like

Jaren lang kijk ik elke keer op vakantie of er een leuke betaalbare Seiko Astron lag in de winkels, maar deze waren elke keer zo fors geprijsd dat ik ze maar liet liggen. Had mooie mechanische horloges thuis liggen, waarom voor zoveel geld een Seiko kopen dacht ik altijd. Maar toen kwam ik de advertentie van @HansvV tegen… Bam wat een mooie Astron en nog voor een leuke prijs en vooral niet te groot!
Snel een bod gedaan waar Hans en ik elkaar in konden vinden en de deal was snel gesloten.
Nu wachten op het pakketje :hugs:
Kortom, prettig zakendoen met Hans.
En Hans verstuurt ook zeer snel !

1 like

Prettig zaken gedaan, stipt op tijd, kort gebabbeld over Japanse uurwerken, aanrader!

Hans heeft van mij een duikhorloge overgenomen. Prettig zaken gedaan!

Afgelopen zaterdag bij Hans langs geweest voor een mooi horloge, welke dat zien ze wel in de NA. Was heel gezellig babbelen met Hans en niet alleen over horloges. Deal was snel gesloten met Hans, kon ook niet anders met zo’n klatser van een horloge :wink:.
Hans is echt een aanrader :+1: