Heb jij last van een horloge bikinilijn

Jij scheert serieus de haren onder je horloge weg? :thinking:

1 like

Geen last van

2 likes

:rofl:

Zo’n witte nerdstreep is toch niks. Als suave playboy en chickmagnet is dit niet oké. Derhalve heb ik er geen last van.

4 likes

19 likes

Wat schattig, je schrijft je herinneringen nog op je hand. Boomer

:sunglasses:

6 likes

Zullen we beginnen bij de basis ? Maak wel meer fouten dan alleen dit :joy:

Fuck, busted :sweat_smile:

2 likes

Boks man :facepunch:t2:

Mensen die het nooit doen weten niet hoe ‘handig’ dat is, draag je de hele dag bij en in het zicht. Zit regelmatig tot halverwege mijn onderarm onder…

Nou nooit is overdreven maar wel 1x per maand ofzo.

Hé gatver. Ik probeer juist die week altijd te voorkomen.

Alleen in de bikinimaanden :joy:

:grinning: :+1:

Daar zijn speciale banden voor te verkrijgen :wink:

4 likes

Nee dat was:

4 likes

Moet wel als je een die hard bent toch :man_shrugging:

1 like

Mag ik een lans breken voor “m’n”?

Als boerenlul promoot ik graag informeel taalgebruik.

@Mr_B, ik denk dat iedereen hier die met z’n horloge aan in de zon komt daar last van heeft. Maar die handen, da’s toch echt van de handschoen en niet van het horloge.

6 likes

Ik wist niet dat dat een ding was, ik kende the perpetually pink t-shirt en de always Allstars shade maar nu is er dus ook de dude you’re so white wristwatch. Ja, maar nee. Ik heb er geen last van, er zit altijd een horloge voor :grin:

1 like

Werk buiten he…

3 likes

Afgelopen week heb ik om de polsen een beetje gelijk te trekken aan kleuring, een week lang de Turtle op de siliconenstrap aan de rechterpols gedragen.

Links is mooi bijgekomen maar omdat ik horloges 24/7 draag heb ik nu rode en jeukende huiduitslag rechts van het zweterige gedoe vorige week. Siliconenbanden zijn toch anti-alergeen?