Heb jij liever een horlogeband van leer of silicoon

Als je lederen band stinkt komt dat hoogstwaarschijnlijk door foute carrièrekeuzes die fysieke arbeid in de hand werken. Of erger nog: sport.

Ik heb, zittend in de schaduw met een voortreffelijke gin & tonic in de hand, eens aan m’n lederen band geroken… Nee. Die stinkt niet, nee.

Leder dus. :grinning:

4 likes

Bakkus jongen :wink: verkeerde bandkeuze…

Ik herhaal verkeerde bandkeuze!

Of bandbreedte :joy::joy:

3 likes

@Guamashop: En moeten we nu allemaal guama.nl gaan bezoeken? Adverteren via social media is niet duur. Actie geslaagd.

1 like

Leer leer leer.

Het zou pas echt geslaagd zijn als hij ook zijn doelgroep bereikt, wat niet hier is…

Die Website van @Guamashop is echt een blamage hier op dit forum. De Korsjes en Armani’s spatten er vanaf terwijl ik verder heel erg Bijou Brigitte gevoelens krijg.

Spiegeltjes en kraaltjes dus. Bah. En dan dat motto, classy but crazy. En dat gewauwel over dorpen waar ze nooit geweest zijn en fruit wat ze nooit gegeten hebben.

Waarom attendeerde je me op deze bubblegum site, man? Ik had er zo zalig overheen gelezen.

Dit waren twee minuten van m’n leven op Guama die ik nooit meer terug krijg, en alles wat ik er aan over heb gehouden is eczeem op een paar intieme plekken.

Doelgroep niet bereiken… :joy::joy::joy::joy::joy::yum::yum:

4 likes

Echt mooi.
Daar ga ik ook eens een band van maken.

Hangt van het horloge en het draagmoment af, lekker 's zomers bij korte mouwen is leder minder fijn.
Siliconen heeft als nadeel dat het plakt en stof aantrekt, natuurrubber heeft dan ook mijn voorkeur.