Via Wolbrook/Douglas en H.G.P. (Hommes Grenouilles de Paris) kwam ik bij Elgé Watches terecht. Wat mij betreft ziet hun Chamonix Field Watch er goed uit, en het horloge heeft ook nog een interessant Frans uurwerk. Hier een link naar hun ‘website’: Elgé watches - Made In France – Elge Watches
Heeft iemand dat model al eens in werkelijkheid gezien, of beter nog, in handen of om gehad?
Heb je gelijk in. Daardoor lijkt het een beetje bij elkaar geraapt, terwijl ik niet denk dat dat zo is. Desalniettemin vind ik de algehele indruk die het horloge - zonder al te erg op de details te letten - geeft, toch wel prima.
Ik heb deze gehad maar weer terug gestuurd.
De kroon sloot niet goed aan op de kast waardoor de rode waarschuwingsring zichtbaar bleef. Verder versprong de minutenwijzer erg veel bij het weer indrukken van de kroon.
Lekker eigenwijs met die dikke wijzers. Ik schrok me wel kapot toen ik $9000 zag staan.
Begreep al niet dat sommigen t n leuk prijsje vonden hebben. Even verder spitten, blijkt dat ze mn regio in Azië in de smiezen hadden. T waren gelukkig maar HK$. Oftewel Hong Kong Dollars. Oftewel ongeveer €900