Heeft iemand een idee hoeveel deze horloges waard zijn ?

Vind het ook wel een beetje kort door de bocht om een foto neer te knallen en ga uw gang. :see_no_evil:

1 like

Ziet er wel echt uit hoor die Tag Heuer! :sweat_smile::point_down: is origineel

Dat is zeker waar. Erg uitgebreid is de vraag niet. Maar iemand sturen is misschien beter. Dan wegjagen met lullige reacties van volwassen mannen.
Het overgrote deel had waarschijnlijk zijn vader kunnen wezen. Hoe zou je reageren op je eigen kind?

4 likes

1 like

Jezelf even voorstellen. Je vraag voorleggen en bij voorbaat dank zeggen voor de genoten aandacht.
Zoiets…?

1 like

Ik ging er vanuit dat het daar inmiddels telaat voor was,

@Marlon.1 Heb je misschien wat gedetailleerde foto’s van de Tag Heuer? (De foto’s zijn niet echt ‘duidelijk’ zeg maar en het is nu meer ‘raad je plaatje’ )Die lijkt me indien legitiem wel de meeste waarde. Ook speelt mee of t een full set is (box en papieren) … we wachten af

2 likes

Jaa ik snap je reactie en ik ga daar zeker in mee. Vind sommige reacties ook een beetje onvolwassen overkomen en dan haakt de rest vanzelf aan die zich ook geroepen voelen. Maar ik snap ook dat dit snel uitlokt naar zulke reacties en ik moest ook een beetje lachen om de topic titel :wink:

Maar men had diegene ook iets de goede richting op kunnen sturen en dan proberen hem/haar iets bij te brengen, dat ben ik met je eens

Achteraf… :wink:

Weet niet of TS nog gaat reageren

1 like

Kom op Roy, het is duidelijk te zien dat deze niet echt is, ook al is de foto onscherp (oa pushers, afwerking)
Vind het wel een nettere manier van communiceren trouwens :+1:

1 like

Dat vermoed ik wel… maar ja. Je begrijpt vast wel welke kant ik op wil

1 like

Je kan niet bij iedereen uitgaan van de beste opvoeding, Of de juiste ( Hoe zeg je dat? ) Bepaald niveau? ( en geloof me niveau Heb ik moeten googlen)

Ik heb zelf Dyslexie je komt over als een kind van 10 ookal veranderd dat niets aan je intelligentie.

1 like

Al zullen de meeste bij mij denken dat het me niets tegoed komt ook.
:rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ik vind dat best wel meevallen. Ik kan het meeste wel googlen maar topic starter zal dat zelf ook wel kunnen. Dus dat is geen kennis om te helpen.

U bent terug en heeft u leven gebeterd :smiley:
Maar als mijn kids zo’n vraag zouden stellen op deze manier. Zou ik het niet correct vinden.
Er wordt een beroep gedaan op de kennis van mensen. Stel je dus even voor en vraag netjes of iemand je kan helpen met het taxeren van de horloges. Omdat: -je er graag meer van wil weten, -deze horloges van je vader zijn geweest en er ook emotionele waarde aan hangt -je verliefd bent op deze modellen.
Ik ben er voor dat er nieuwe (jonge) leden bij komen.
Maar als iemand mij op straat vraagt: “hé, waar is die station!”
Dan wijs ik centraal aan, als ams RAI om de hoek is.
Als mijn dochter van 3 op deze manier een vraag stelt, gaan we eerst even opvoeden.

9 likes

Ik denk zelfs dat TS de moeite niet eens gaat nemen om nog te reageren.

4 likes

Ow maar begrijp mij niet verkeerd. Als mijn kinderen met uberhaupt niet “Nederlandse” straattaal thuis komen. Zal er even gepraat moeten worden.
Dat is mijn punt niet. Het kwaad is al geschied. We hoeven hier niet de wijsneus of verbeteraar uit te hangen. Maar sturen is wel het minste wat we kunnen doen.
En om dat ik nu “Nederlandse” straattaal zeg betekend dat niet dat ik een racist ben. Dus bespaar me die discussie.

2 likes

Dat denk ik ook niet, Maar dat had anders kunnen wezen. En daar had hij waarschijnlijk in de toekomst meer aan kunnen hebben.

Ik vind het verder overigens prima ik ben geen jahova :rofl:

In Turkije bij die amigo op het strand 5 euro per stuk.