Leuk! Het doet mij een beetje denken aan Panerai en ergens ook een beetje Vostok
Veel plezier ermee in ieder geval, we zien hem wel verschijnen in “Wat dragen we vandaag” t.z.t.
Wilde het topic niet spoilen
Mooie aanwinst Rick !
Tof ding.
En is de Benarus al binnen ?
Mocht hij om de pols hangen en je komt langs, kom dan ook even aan !
Hij is er nog niet.
Ik hoop vandaag of morgen. USPS track&trace houdt op bij Schiphol.
Wanneer binnen kom ik hem even laten zien.
Und ?
Nog niet
Hij is er.
Lag al enkele dagen bij de Bruna (tevens ons postkantoor).
Probeerde al enkele dagen een nieuwe track & trace code te krijgen maar er is al een aantal dagen storing.
Via een omweg toch een dame van Post.NL aan de lijn gekregen die mij wist te vertellen dat hij op het postkantoor lag.
Dus ik zeg ik heb niets in de bus gehad dat hij daar ligt.
Is nieuw wanneer u moet betalen gaat een pakket direct naar het postkantoor zonder verder een bericht in uw brievenbus te krijgen.
Raar verhaal …
De vriendelijke mevrouw op het postkantoor heeft drie keer gevraagd of er echt niets lag en vond het ook een raar verhaal en zou gaan informeren.
Moest 30 euro betalen dat was een beetje jammer
Maar hij is er en hierbij wat plaatjes. Heb er snel een andere band op gezet van mijn maatje Josip van Diaboliq Straps die ik overigens zelf een beetje lelijk heb gemaakt omdat ik dat mooi vind
Komt het mensen bekend voor? Ik bedoel mijn postkantoor geen briefje in de bus verhaal.
mooie klok en die strap is geweldig! Echt een mooie combi!
dat is een hele gave.
Ik hou wel van die kastvormen en functionele wijzerplaten.
Je kan zeggen dat Panerai dat ook heeft,maar toch wijken ze genoeg van elkaar af dat de Benarus geen Hommage meer genoemd kan worden.