Heftig! Marathan MSAR "Maple Leaf"

JTrapman Schreef:

http://www.broadarrow.net/sale.htm

Alleen ik zie net dat ze even niet internationaal
verzendenā€¦

Ik was eerst! :stuck_out_tongue: Dat van dat internationaal verzenden wist ik alleen nog niet. Jammer, maar begrijpelijk (als ik het zo lees).

Eddy C. Schreef:

JTrapman Schreef:


http://www.broadarrow.net/sale.htm

Alleen ik zie net dat ze even niet
internationaal
verzendenā€¦

Ik was eerst! :stuck_out_tongue: Dat van dat internationaal
verzenden wist ik alleen nog niet. Jammer, maar
begrijpelijk (als ik het zo lees).

Ik zag het al :stuck_out_tongue:
Hoor steeds meer verhalen over pakketjes die hun bestemming niet bereiken, zowel binnen- als buitenland. Als ik op een pakketje wacht vind ik het ook steeds spannender worden of hij Ć¼berhaupt binnen komt, en in welke staatā€¦

darkangel Schreef:

Gfeliciteerd, lekker stoer.
Oogt goed ,vind het niet te groot.
Ben benieuwd naar je pols diameter.

De grote valt echt heel erg mee :slight_smile:

De omschreven diameter van 46 mm is inclusief kroon. De bezel diameter van 41,10 mm steek aan weerszijde ca. 1 mm uit.
Ofwel de werkelijke maat van de kast is zoā€™n 39 mm (tu)

Daarbij (en wellicht het meest belangrijke), de lug-tot-lug maat is 47 mm, waar de uiteinden ook nog een mooi rond meelopen met de pols :~

Mijn polsmaat is ongeveer 17 cm, hierbij is de lug-tot-lug afstand vaak het grootste probleem en draag ik het liefste een klok van ca. 38 mm.

Echter bepaalde horloges zoals de Seiko 6309 (diameter 44 mm!) en deze MSAR komen hierdoor toch confortabel aan de pols :smiley:

Schitterende klokken he? De mijne komt ook bij Chronometer.net vandaan (gevestigd in Amsterdam). De bezel, het formaat, de afwerkingā€¦ allemaal top. Ook de stalen band is het geld meer dan waard vind ik. En de lume is zeer fel (in mijn geval dan).
Ik draag 'm nu wat minder want met dit weer heb ik nogal klamme polsenā€¦ misschien eens op een Bond NATO proberen.

Mooi ding en op die stalen band ziet het er machtig strak uit.
Gefeliciteerd.