Heldenontvangst bij van der Gang

Ik ben redelijk nieuw op dit forum en niet aanwezig bij het H.F. diner, maar een kijkje in de keuken bij Van der Gang klinkt mij goed in de oren! Wat mij betreft erg mooie horloges (zie ook mijn eerste en tot nu toe enige topic).

Kortom: mocht er niet voldoende animo zijn voor 19 oktober, dan hou ik mij van harte aanbevolen. Assen - Dokkum is nog wel te overzien :wink:.

2 likes

Ken iemand die deze afstand
al zwemmend heeft afgelegd :rofl:
Hou dit forum in de gaten, na 10 oktober volgen er nadere details

1 like

Vandaar ook die heldenontvangst natuurlijk en een rondleiding per brancard…? :thinking:

1 like

Wat een held toch die Maarten v.d. W…

1 like

Lijkt mij geweldig om eens in de werkplaats rond te kijken, zet mij maar op de lijst! :+1:

1 like

Laatste mogelijkheid voor deelname 19 oktober a.s.
Deelnemers aan het H.F. diner hebben voorrang, maar er is zoals het er nu uitziet nog wel een plekje over.

Is er een trustlevel verbonden aan deze meeting?
Of kan iedereen zich aanmelden?

1 like

Lijkt me dat iedereen mee kan. Nieuwe leden die actief zijn en een positieve bijdrage leveren, zoals jij, mogen vast wel mee!

1 like

Dank

1 like

Klopt helemaal wat gmb80 stelt , echter het maximale aantal is 10 deelnemers.

1 like

Vrijdag gaat mij niet lukken en 2 november heb ik waarschijnlijk een zakelijke afspraak staan, mocht deze afspraak verzet worden dan graag op de lijst voor 2 november.

Voor de mensen die vrijdag gaan, veel plezier!

Helaas, wegens onvoldoende belangstelling gaat dit event niet door. Mensen uit het Noorden zijn vaak al geweest, en de rest van N.L. vindt het te ver. Individuele rondleiding is wel mogelijk nadat u zich middels een mail bij mevrouw Borstlap van Van der Gang hebt aangemeld.
Doe in dat geval de groeten aan Maaike van Hendrik :sunglasses:

p.s. Verwend stelletje hier, nog een wonder dat er ruim 30 diner gasten waren :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes