hi andere gast waarom lees je het dan, niet meer doen heb je er ook geen last van. met groetjes
Tegen wie heb je dit nou?
Ik vind het een heel verwarrende schrijfstijl zo zonder puntjes en komma’s.
Waarom ik probeer om jouw verhaal te lezen? Waarom denk je? Je hebt je toch niet voor niets hier aangemeld op het forum? Net als iedereen hier kun je gewoon je verhaal op een normale manier opschrijven, dus mét interpunctie. Ik ben (naar alle waarschijnlijkheid) niet de enige die je verhalen verwarrend en niet te lezen vinden. Maar blijkbaar voel jij je beter dan iedereen hier en blijf je volhouden aan je eigen eigenwijsheid. Aanpassen ligt je dus moeilijk. Ik begrijp dan ook niet helemaal waarom je jezelf hier hebt ingeschreven eerlijk gezegd, als je niet eens de moeite en tijd kan nemen om op een normale manier je bijdrage te leveren.
Badaboem tsss.
toen ik mezelf in schreef hier stond er niks over netjes schrijven bij,alleen maar dat ik me netjes moest gedragen, gaat er een belletje rinkelen bij je,???<<<<<<<>>>>>>goed zo jongen ben erg blij met je groeten, M kijk eens naar de leuke reacties die ik al gekregen heb, dan lijkt het me toch niet zo erg als jij doet voorkomen .MMMMMMM
Ach, iemand die zijn eigen naam niet eens correct in zijn voorstel-topic zet neem ik toch al niet serieus…
Als je die tekens nou eens door je verhaal verspreid, wordt het beter leesbaar
Verder moet je gewoon lekker doen wat je doet.
Helemaal mee eens!
Zijn Nederlands is in ieder geval beter dan mijn Oekraïens
Hahaha… inderdaad; dat geldt zeker ook voor mij
Lijkt een beetje op de sms’en die tieners naar mekaar sturen…