Hello my name is

Ik verwachtte dit…

…maar Robbert is ook goed hoor! Welkom. We zijn soms een beetje raar hier, wen er maar aan. :wink:

2 likes

Veel horloge- en forumplezier!!!

In het kader van durf te vragen, wat ik wel moeilijk vind is als je via MP iets ziet de echtheid van te stellen, is dat tussen jullie de kenners gewoon een advertentie posten en dan in gesprek erover?

1 like

Welkom, veel plezier hier! Mooie collectie :ok_hand:

Dat is vooral op grond van heel veel ervaring. Je kunt op MP echt niemand zomaar vertrouwen. Enne - dank voor de like; maar al de andere repliers willen er vast ook eentje. :wink: Likes geven en krijgen zou idealiter ongeveer 50/50 moeten zijn. Ik ben zelf best wel :innocent: wat dat betreft. Het logaritme herkent dit ook en helpt je zo sneller aan een hoger trustlevel. Ik zit op 3; we hadden ooit zelfs 4 (echt) en die had ik ook, maar dat bleek toch een stap te ver. :sweat_smile:

Advertenties van MP hier bespreken is “not done”. De mods vinden dat niet leuk. Als je eenmaal TL-2 hebt, kun je zelf kopen en verkopen op het forum.

Welkom Robbert! Geniet op het forum!

Welkom, goed verhaal en ja we snappen het haha

Welkom…:+1:

Welkom :partying_face:

Welkom op het forum!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom maatje! Mooie aanwinst de Starbucks, en een token van een mooie mijlpaal ! Een 40jaar en iets wijzer? Wie had dat ooit gedacht hè :wink:

1 like

Welkom, mooie verzameling en gave sub!

1 like

Welkom hier

Van harte welkom Robbert :+1:

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom en veel plezier gewenst! Leuke collectie!

Welkom Slim Shady :sweat_smile: Mooie collectie heb heb je!

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom bij de club Robbert.