ik vrees dat die zoals de 033 zal zijn? @Haaren?
Gewoon… Niet.
De schittering van de maan op de gepolijste wijzers en markers zal de enige lume zijn
Whoops🤣
ok, dat kan natuurlijk ook.
Ken iemand met een GS snowflake, ook met nauwelijks lume, maar die is zo extreem gepolijst dat je hem zelfs met een ienieminie beetje licht nog kunt lezen.
Dit wordt niet voor niets de mini GS genoemt, ook deze heeft dat effect.
Maar donker is donker, beetje licht in de duister is weten hoe laat het is.
Die GS is echt belachelijk goed afgewerkt…
In de reflectie op de indexen de achterkant van de wijzers kunnen zien als of ze gewoon zo voor je neus liggen. en dan dus zien dat die net zo hard gepolijst zijn, en daar weer de reflectie van de wijzerplaat in zien.
Gaat echt serieus nergens over.
Wat ook nergens over gaat zijn de prijsstijgingenvan GS de laatste paar maanden.
Met elk nieuwe model wat geïntroduceerd wordt weer een slag duurder, en ze begonnen al niet bepaald goedkoop.
Maar goed, on topic, die SARX kun je je echt geen buil aan vallen!
Nou, echt goedkoop zijn ze ook niet.
Buiten dat, probeer er maar een te vinden tegen normale prijzen.
Omdat je het zo lief vraagt, nog meer verlangens opbouwen
sorry ik zal niet meer zo aandringen
Tja, als het geen microbrands mogen zijn en als de stijl in lijn moet liggen met de 033 & 035 dan is een flieger van bijvoorbeeld Stowa wellicht een optie?
Verder denk ik aan merken als Nomos of wellicht een mooie vintage?
Die constellation
wat is de benaming van de 2de Seiko?
Dit is m, ook in zwart verkrijgbaar:
Super mooi! Die gaat misschien wel op mijn lijstje, haha. bedankt
Proficiat met de nieuwe wagen!
Bedankt ik had liever nog wat gewacht maar was nodig😅
Dat begrijp ik best,want er zit een face-lift aan te komen voor de 5 serie.
Die nieuwe groene alpinist staat voor 575 in het blauwe gedeelte. Leuk wat kleur voor de collectie en de prijs lijkt niet mis!
Daar wordt m.i. wel erg voor voor gevraagd. Zo bijzonder vind ik hem persoonlijk ook niet🤐