Help mij met de laatste twee vakjes van mijn horloge doos te vullen

Ik ga hem zeker in mijn achterhoofd opslaan, bedankt voor de suggestie makker :slight_smile:

1 like

Hey tof man… Mooie keuze, gaat genieten worden.
En qua invoerkosten zou ik rekenen op 60, 70 euro. Ik heb 2x een lunar pilot ingevoerd en dat was wat ik beide keren kwijt was. Maar geen garanties he, in principe moet je van 21% procent uitgaan.

Maar nogmaals mooi, houdt me op de hoogte en kom je aanwinst zeker tonen in het Bulova topic.

2 likes

Cool! Bijzonder horloge, ziet er goed uit en relatief betaalbaar.

vaar je eigen koers en probeer. De Bulova lijkt mischien op de Omega maar hij heeft absoluut recht op zijn bestaan. Terwijl de Omega slechts heel kort op de maan is geweest heeft de Bulova om de pols van de enige rally coureur op de maan gezeten. Maar zonder dollen, een horloge die recht van spreken heeft.
En is er geen klik dan is er niks aan de hand, deze zijn goed waardevast.
Je hoeft geen duizenden euros neer te leggen om te genieten van mooie horloges. Ik heb zelf ook een San Martin bijvoorbeeld, heel veel horloge voor weinig. Maar niks verslaat mijn casio mdv106 qua prijs kwaliteit. Maar ik wijk af van wat ik wil zeggen. Het gaat uiteindelijk om jouw beleving en van niemand anders op dit forum.

Niet om je dag te vergallen, maar elk horloge lijkt weer op een ander horloge :wink:

Koop vooral wat je mooi vindt en neem vooral even goed de tijd om voor jezelf te beslissen waar voor jou homage eindigt en kopie begint.

1 like

precies dat… :+1:

Kijk ook eens naar Halios