100% een Cartier Tank. Wat mij betreft het meest stijlvolle horloge voor een vrouw.
Zo’n nieuwe Must staat prima op een dames en heren pols:
(In september wordt de volledig zwarte uitgeleverd, die is ook enorm gaaf!)
100% een Cartier Tank. Wat mij betreft het meest stijlvolle horloge voor een vrouw.
Zo’n nieuwe Must staat prima op een dames en heren pols:
(In september wordt de volledig zwarte uitgeleverd, die is ook enorm gaaf!)
Gewoon een dagje gaan shoppen bij AD’s, het is een vrouw he die laten zich niets aanleunen . Laat haar ook wat Longines horloges zien, je weet maar nooit. Maar bereidt je voor op een hele lange dag winkelen
Die zijn geweldig! Zou ik zo voor haar kopen. Maar het enige dat ze nog wil dragen is die stomme Apple Watch…
Het zijn vrouwen Ed en die laten zich niets aanleunen, maar een Apple? Moet je toch maar eens een goed gesprek gaan voeren . Die van mij heeft er 7 en die draagt dus ook altijd dezelfde, de Longines. De andere 6 liggen in de kast net zoals zoveel kleren die ze nooit draagt en niet weg wil doen
Zinloos. Haar hele leven zit in haar IPhone en Apple Watch. Het maakt niet uit wat ik voor haar koop. Ze is niet geïnteresseerd. Jij en ik voelen de toegevoegde waarde van een mooi horloge. Zij heeft dat totaal niet. A lost cause…
Ik ga er ook geen moeite meer insteken. Ieder z’n ding, I guess…
Ja, da’s een heel ander verhaal. Ik heb ongeveer 1/10 van de kastruimte. Zij de rest en ze klaagt dat er kastruimte bij moet komen. 't is nooit genoeg!
Ik snap je punt Ed, lekker haar ding laten doen of inruilen voor een ander maar dat is ook zo’n gedoe en kost heeeel veel geld zegt deze ervaringsdeskundige
Yep, been there, done that. Nee hoor, ze heeft genoeg andere kwaliteiten en ziet er ook nog erg goed uit. Dus, deze houden we maar. Als dat het enige is.
Ik teken ervoor! Zelf voor mijn vrouw de blauwe gekocht
JLC Reverso in RVS. Dan heb je een werkelijk prachtig horloge en een leuke afwisseling qua kastvorm. Geen bling-bling, wel pure klasse!
Nou ja, beter dan dat ze nog een vent erbij wil, toch? Een toy boy ofzo
Voor iemand die een horloge op stalen band zoekt dat sjiek is. Vervolgens raadt iemand een kleurrijke duiker aan op leer en zeg jij excellent advies. Koekoek.
Dat vermoeden had ik al, hier nog eentje die helemaal weg is van deze serie. Even sparen en met kerst wellicht eens een keer zo’n ding onder de boom.
Ja, verschil moet er zijn…dat is dan mogen kiezen tussen een mooie Lotus en een Fiat 500. Ja, die Fiat 500 is zoooooo makkelijk in de stad.
Ja, een elektrische Fiat 500, he!
Even switchen, mooi mesh bandje erom…klaar. alhoewel ik twijfel aan de prijsklasse. Van een Rolex naar een Breitling van 4k is wel een downsize.