Het is echt mooi gemaakt dus ik zou het zeker doen! Vergeet de kortingscode niet
Het is een spiegel haha
Het is echt mooi gemaakt dus ik zou het zeker doen! Vergeet de kortingscode niet
Het is een spiegel haha
Bedoel je die 10% welkoms korting toch?
Ziet er goed uit! Incl gelukkig ook de endlinks. Hoewel ik een interne afspraak met mezelf heb nooit twee horloges van hetzelfde merk te willen, zou ik zou bijna die lichtblauwe of roze bestellen als ik dit zo zie… (een witte heb ik al)
Ik lees zulke regeltjes vaker. Ik doe daar niet aan mee. Als een horloge mij bevalt draag ik heel graag meerdere modellen van dat merk. Ik zou het het dus gewoon doen
Wel gaaf voor Henrik als er vandaag 2 bestellingen uit Nederland worden geplaatst
Ja, klopt. Scheelt toch weer
Drie daarentegen…
kunnen wel een beetje doorruilen als we ze zat zijn
Zat even door insta te scrollen en zag dat het model wat ik besteld heb (west amber RG) een brons / rose goud coating heeft. Dus iets warmer dan rose goudkleur door brons maar niet pattinerend ben benieuwd
Ik ging uit van rose goud pvd
Jij al een verzendbevestiging ontvangen? Ik kreeg m vanochtend vroeg al, werken lekker door daar in Denemarken
Dat is snel! Mijn pakketje is inmiddels in Amsterdam (maar nog niet bij mij)
-edit- ik keek niet goed. Hij is nog niet in Amsterdam vlgs DHL express (maar wel is de zending bevestigd). Henrik zei wel dat het donderdag of vrijdag binnen zou moeten komen.
Heb er trouwens een Espresso Tan band bij besteld, heel benieuwd…
Ik ook ik mocht m vrijdag of zaterdag verwachten
Hij kan leer goed hebben!
De stalen band is zeer comfortabel maar wisselen is zo gedaan door de quick release pennen
welke (band) is dit?
Dit is de alligatorband die bij mijn Biatec Heritage zat.