Henry

Aan @Henry een Tissot bewaarbox verkocht. Alles perfect gelopen en wens Henry veel plezier ervan. Dank voor het vertrouwen en hopelijk treffen we elkaar wederom. :wink:

1 like

Alpina gekocht.
Prima deal en fijn contact.
Aanrader.

2 likes

Met @Henry prettig verlopen deal gedaan. Vlotte communicatie en dito betaling.

1 like

Fijne snelle koop gedaan bij @Henry top​:+1::ok_hand:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @Henry; fijn en vlot contact en tijdige terugkoppeling ook op prijs gesteld.
Alles naar wens verlopen; veel draagplezier gewenst! :wink: :stopwatch:

1 like

Horloge gekocht van Henry.
Heel tevreden mee: duidelijk communiceren, horloge zoals geadverteerd en :bomb: proof verpakt hallo hé :smile::smile::smile:
Dank je!

1 like

Watch winder overgenomen van Henry.
Zeer netjes verpakt verzonden en als omschreven.
Zeer prettige deal.

1 like

Een paar stalen banden van @Henry overgenomen. Snelle deal gemaakt. Zeker een aanrader.

1 like

Mijn horlogebandje aan @Henry verkocht, vlotte communicatie en betaling :+1: prima deal zo

1 like

Garmin verkocht aan @Henry
Prima communicatie, fijne deal.

1 like

Horloge van @Henry overgenomen. Snel verzonden en prima contact mee gehad :+1:
Aan te raden!

1 like

Vriendelijk en vlot contact met @Henry. Hij heeft een catalogus overgenomen, heeft meteen betaald en netjes terugkoppeling gegeven toen het binnen was. Aanrader!

1 like

Deze week een mooie Aquaracer van @Henry overgenomen.

Snelle communicatie en zeer goed verpakt verstuurd.

Nogmaals bedankt Henry!!

1 like

Henry heeft een Omega clasp van mij overgenomen. De betaling was snel binnen. Ik vroeg of ik de clasp persoonlijk mocht afleveren (PostNL is voor de feestdagen en Black Friday namelijk niet altijd even betrouwbaar) en dat was geen probleem.
Ik werd hartelijk ontvangen met koffie en speculaas en hebben… hoe kan het ook anders… heerlijk gekletst over horloges.
De volgende keer zou ik zo weer zaken doen met Henry!

1 like