Henry1989

@Henry1989 heeft naar volle tevredenheid een horloge van mij gekocht, een aanwist voor het forum qua afspraken, betaling en communicatie wat mij betreft

2 likes

Mooi horloge gekocht van Henry. Zeer snelle communicatie, erg vriendelijk en het horloge is zoals omschreven. Zeker een aanrader om zaken mee te doen! :facepunch:t2::ok_hand:t2:

1 like

Een omega sluiting van @Henry1989 overgenomen.
Prima communicatie en snel geleverd.
Aanrader!!

1 like

Vandaag een mooi horloge opgehaald bij Henry. Zeer prettig zaken doen. Een man van zijn woord.
Super bedankt @Henry1989. Graag weer.
Aanrader !

2 likes

Vandaag horloge overgenomen van @Henry1989 .
Deal volgens het boekje. :+1:
Van harte aan te raden.
Tot de volgende :pray:t2:

1 like

Henry kwam met een vrij concreet bericht waar hij interesse kenbaar maakte in mijn horloge. Na wat berichten over en weer kwam hij met de melding dat hij toch een ander model horloge wil gaan kopen.

Daar heb ik moeite mee, dat nadenken moet je vooraf doen en niet als je iemand reeds je interesse kenbaar hebt gemaakt.

Het voelt niet goed en ik had het anders verwacht op het horlogeforum.

2 likes

Leuke deal met @Henry1989 gemaakt, in eerste instantie pakte hij niet door maar na een aantal weken toch een vlotte en betrouwbare deal gesloten. Overdracht ging vlotjes en fijn.
Veel plezier met de 126234 Datejust!

1 like

Horloge verkocht aan @Henry1989

Kwam netjes afspraken na, geen gedoe met betaling en prima overdracht gehad.

Top!

1 like

Horloge gekocht van @Henry1989.

Snelle en duidelijke communicatie; horloge kwam zeer goed verpakt per post binnen.

Een aanrader!

1 like

Vandaag een horloge gekocht bij @Henry1989 (en wat voor een :heart_eyes:).
Alle communicatie verliep heel vlot, Henry is super behulpzaam en bovenal erg eerlijk.
De prijs was ook gelijk fair, dus heb ook niet hoeven onderhandelen.

Absolute aanrader. Heel blij met de transactie :slight_smile:

1 like

Een leuke Seiko overgenomen van Henry. De deal was in no-time beklonken en enkele dagen later kwam hij zeer goed verpakt aan de deur. Bedankt @Henry1989!

1 like