Here it finally is; mijn Tudor Pelagos!

Ben zelf benieuwd naar die blauwe tint. Moet het nog es irl zien.

Proficiat! Fijn dat je er eindelijk van kunt genieten. En onbezorgd met die dekking. Netjes van Geit en Lemon :wink:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Mooi!

1 like

Een fors duikhorloge als de Bb als dresser? Of een Pelagos zakelijk dragen? Ik zou me er niet aan wagen!

Ieder z’n eigen, maar bij mij gaat de Pelagos mooi onder een overhemd! Iets wat m prima staat overigens:

[URL=http://s1291.photobucket.com/user/Lwd79/media/Mobile%20Uploads/D2596031-8031-47CE-BCDA-4DBE1F3FCF1B_zpsnqy76toc.jpg.html]

[/URL]

4 likes

Prachtige aanwinst gefeliciteerd . :+1:

1 like

Bb all Day everyday, ook op m’n bruiloft in september.

1 like

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst.
Het is idd een heel fijn horloge om te dragen.
Sinds ik hem heb komen de andere horloges ook niet meer uit de doos.
Heel veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

Ik was laatst ook erg onder de indruk van de Pelagos. De afwerking en degelijkheid is uitzonderlijk. Beter dan de Speedmaster en vergelijkbaar met een sub/gmt.

Ik had er eerst niks mee maar hij heeft een beetje mn hart gestolen zullen we maar zeggen😜

Wie weet toch geen Speedy en deze klatser:

2 likes

prachtige klok, al denk ik dat ik toch eerder voor een BB black ga. Ooit
 als de fondsen er weer zijn :slight_smile:

2 likes

Ik vind hem waanzinning! Heul veel plezier ervan !

1 like

Bijna een jaar later.

1 keer op t punt gestaan om m weg te doen voor een IWC, maar had al snel spijt. Zeg nooit nooit, maar wat blijft t een knaller en een beauty zeg


Sportief/ casual, maar zeker ook onder n overhemd doet ie het perfecte!

6 likes

Het is ook een mooie klok! Is die iso band er nog gekomen?

1 like

Niet weg doen, krijg je absoluut spijt van! Heb ik nog steeds en een mooie tweedehandse vinden voor een net bedrag wordt steeds moeilijker.

1 like

Gehad en weer doorverkocht via dit forum.

Vond t mooi staan, maar komt op titanium of de rubber band van Tudor zelf toch beter tot z’n recht vind ik.

Prachtig!
Hoop op een dag de blauwe variant aan te kunnen schaffen!
Veel plezier ermee!

1 like

Dat idee krijg ik de laatste tijd ook alsmaar meer
 2-liner wordt alsmaar zeldzamer. Net op t goede moment toegeslagen met de aanschaf van mijn nieuwe vorig jaar.

Thanks.

Deze 2-liner is er uiteraard niet in blauwe uitvoering. Lang nagedacht over de nieuwe manufactuur en de ETA, maar kwam alsmaar weer bij deze uit om de eerder genoemde redenen. Daarnaast heb ik veel meer met de stoere matzwarte uitvoering