Herenhorloge met (zalm)roze wijzerplaat

17,69 als ik je gemiddelde budget neem.
Valt beter mee dan gedacht dus :upside_down_face:

2 likes

Dank je wel! :grin:

Wellicht een interessant artikel om te lezen…

1 like

buiten je budget keuze genoeg :grimacing::grin:

6 likes

Ja, dat is altijd de ellende hahaha :grin:

1 like

Dank je wel! Inderdaad erg interessant artikel…

€ 143,21 39%OFF | Proxima Tonijn Mechanische Mannen Diver Horloge NH35 Rvs Automatische Sport Horloges Luxe Mode Cadeau Voor Mannen Vrouwen


Gevonden.
3 likes

Heel gaaf maar dat logo :rofl:
Zullen mijn 2 dochters van 5 dan wel weer heel leuk vinden hahaha

1 like

Deze was in zeer gelimiteerde opgave uitgebracht en zal je niet meer kunnen vinden binnen het budget.

1 like

Ik blijf Baltic nog wel in de gaten houden… Niet dit model maar het is wachten op een volgende LE die ze uitbreken met een zalmroze plaat.

1 like

Boven budget. Maar wat vindt je van deze

6 likes

Mooi, maar vind met chrono’s persoonlijk wel mooier… En inderdaad helaas (ver) boven mijn bescheiden budget hahaha

4 likes

Als ik me niet vergis, was er ook een seiko 5 koperen dial. Zal waarschijnlijk ook een stevig prijskaartje aan hangen veronderstel ik. Refnr: SNXA11K! een foto van reddit: image|375x500

1 like

Daar moest ik ook gelijk aan denken. Supertof horloge en ik vind de naam ook zo gaaf. Zal wel niet zo bedoeld zijn maar doordat het ook Orient - Star Explorer zou kunnen zijn heeft het voor mij een beetje een space-age vibe :blush:

Hee bedankt man. Nou heb ik er ook 1 nodig :joy:

1 like

Op een ander forum gingen ze recent voor rond de 350 als ik me niet vergis.

Graag gedaan :rofl:
Als je er 1 vind, laat me weten :wink:

Nou, na lang zoeken, info verzamelen, @Ruhla en @Dao lastigvallen en zelfs bellen (met de eigenaar van Batavi waar ik zodra het model leverbaar is langs mag komen) heb ik uiteindelijk besloten of voor de Zeppelin 100 Jahre 7674-5 Chronograph te gaan!
Via Bol.com zag ik dat er van dit model was er nog 1 leverbaar bij juwelier Annik de Mey in België.
Had nog wat vragen omtrent het horloge en wilde er graag een originele mesh band op van Zeppelin dus besloot de juwelier rechtstreeks te mailen.
Na zeer prettig mail contact besloten het horloge rechtstreeks bij hun te bestellen waarna ik ook nog eens werd verrast met 10% extra korting (actie “Samen sterk”) en geen verzendkosten!

Hopelijk komt het horloge deze week binnen. Zodra ik hem binnen heb zal ik een uitgebreide NA schrijven.

12 likes

Leuk hoor! Gefeliciteerd. Klinkt allemaal al veelbelovend. :+1:

1 like