Hangt af wat haar stijl is. Maar dat zelfde geldt voor mannen. Ik zie mijn vrouw echt niet met een duiker lopen, ook geen klein formaat. Net zo goed zal ik nooit met een Cartier tank lopen want persoonlijk vind ik dat echt een dames horloge qua stijl.
Ach, dat gez&*k dat herenhorloges vooral héél groot moeten zijn en dameshorloges vooral kleinâŠ
Zoals @PetraO al zei: draag gewoon lekker wat je mooi en leuk vindt! Niet zo onzeker!
Ja, gek eigenlijk dat dit anno 2023 nog een ding is. Nu wil ik niet heel woke gaan doen enzo, maar draag lekker wat je mooi vindt?
Heb voor mân vrouw een 40mm âherenâ Oris Big Crown Pointer Date gekocht. Staat haar geweldig en ze is er heel blij mee.
Zelf een keer de winkel uitgelopen toen verkoper vond dat de PRX in een vrolijk kleurtje âmeer wat voor vrouwenâ was. Laat me dat lekker zelf bepalenâŠ
Ik vind die Oris dan weer niets voor mannen
Dat klopt idd maar dit ging meer om de maat ze kijkt nu naar een nieuwe oris en dat is wel een heren uitvoering.
Is je vrouw links- of rechtsdragend?
Dat ze bij Longines een beetje het pad kwijt zijn geraaktâŠ
Ik ken meerdere vrouwen met een âherenhorlogeâ en als het goed staat is dan het belangrijkste toch?
Ooit een collega (tengere vrouw van 1.56m) die zei dat ze een Longines Hydroconquest van 39mm had maar nooit droeg omdat ie veeeel te groot was. Die heb ik dan maar dankbaar van haar overgenomen en een mooie dames-tissot voor terug gegeven.
Al met al: Zeker voor gaan als jullie het beide een mooi horloge voor haar vinden!
Sommige dames hebben echt een ranke pols. Bij horloges met een stalen band moet je dan wel opletten dat die band passend te maken is, dat de minimum lengte niet toch nog te groot is.
De afgelopen 40 jaar zijn de herenhorloges veel groter geworden. Ook de dameshorloges zijn gemiddeld gegroeid. Wat vroeger een herenmaat was, 33 mm, kan nu echt zonder bezwaar door de dames gedragen worden. En groter mag ook natuurlijk .
Die opmerking van weken geleden is wel aangekomen, he. Laat ik zeggen dat dat topic niet serieus was bedoeld en ja, korte broeken vind ik geen gezicht buiten de sportschool en het strand. Maar daar hoeft niemand zich toch wat van aan te trekken? Zal toch je reet roesten wat ik vind en denk?
gewoon doen als die mooi staat
klopt
Mohammed Ali met een bandje voor de kluisjes.
Mijn vrouw zegt net dat ze prima 40mm kan hebben.
Gelijk heb je, ik heb ook geen korte broeken!
Maargoed back on topic, mijn kleinste herenhorloges zijn aanzienlijk kleiner dan de grootste dameshorloges van mijn vriendin.
Naar mijn idee is er gewoon een zeer groot âunisexâ gebied wat zich door de jaren heen wat verschuift gelang de mode. Dus inderdaad draag gewoon wat je mooi vindt.
Laatst bij een rijwielhandelaar geholpen door een dame met een 43mm Breitling Avenger om haar pols. Stond verrassend stoer bij haar. Ik heb haar een oprecht compliment gegeven voor haar eigenzinnige keuze.
Hier aangeboden tegen een leuke korting, nog 10% extra bij inschrijving nieuwsbrief maakt EUR 1.485,-
Natuurlijk kan ze een herenhorloge dragen als ze dat mooi vindt, daar gaat het tenslotte om, wat zij mooi vindt