Herinnert u zich deze nog? De invicta foruminkoop actie

Dat moest niet. Dat ging zo’n 5 jaar geleden best spontaan. Wat ik me herinner is dat ie eerder in de usa op de markt kwam en invicta m (nog?) niet in europa wilde verkopen.

Doordat we met een grote groep bestelden ging het logistiek via invicta en meen ik voor een scherpere prijs.

6 likes

Ondertussen is de Invicta 1953 verkocht aan een forummer die van plan is om hem wel veel te gaan dragen.
En dat is beter dan bij mij in de kast liggen.

4 likes

Weer niet gelukt :rofl:

2 likes

Ik draag hem best vaak, erg comfortabel op een tropic!

8 likes

Niet via de inkoop actie gekocht, maar blijft een bizar goed horloge voor de prijs!

11 likes

Bijzondere kleuren combinatie ook.

1 like

Niet zo’n fan van duikers op leer.

Invicta zou dit ns met seiko nh34 moeten uitbrengen…

2 likes

De rose gold variant, inclusief bracelet:

4 likes

Jaa idd leuk horloge! Ik vond ‘m wat aan de dikke kant uiteindelijk en heb per ongeluk het seiko nh35 uurwerk gesloopt toen ik ‘m wilde modden, oeps :yum:

Die kosten niets

1 like

Neuuu daarom

En hier is ie dan, nadat @Patrick2 hier liet doorschemeren dat hij zijn Invicta eigenlijk te weinig droeg en hem eventueel wel wilde verkopen, heb ik hem snel een PB gestuurd.

Na een paar berichtjes heen en weer was een deal snel gemaakt en gisteren is het horloge aangekomen met alles wat erbij hoort.

Bandje een schakel kleiner gemaakt en vandaag lekker om de pols al.

Hij zal best veel gedragen gaan worden in rotatie met mijn 36784 als daily beater naar het werk

7 likes

Congratz! Heerlijk horloge! :100:

Ik zie deze dagelijks, collega van me heeft destijds meegedaan met de HF-inkoop en sindsdien als one piece collection non stop om de pols.:blush:

Heb m zelf ook, op leer en het ding krijgt nog draagtijd ook. :slightly_smiling_face:

1 like

Fijn dat hij gedragen gaat worden.
Nogmaals veel plezier er mee.

2 likes