Herken de (pols)afdruk

Let wel, is alleen savonds en overdag geen probleem. Misschien ook omdat ik 1 a 2 kg te zwaar ben?
De Pelagos heeft idd een mooi veersysteem maar ook dan laat hij s’avonds een markering achter

pigskin?

2 likes

Show je horloge met je rollade

1 like

Jeetje man, dan zit je horloge overdag redelijk strak om je pols. Zou zeggen iets losser dragen.

Lex alleen een echte hagenaar herkent dat, je hebt Hagenaars en Hagenezen. Alleen een echte Hagenees weet hoe het zit. De rest is import en probeert een Hagenees te zijn. Ben al 22 jaar uit Den Haag, maar blijf toch een Hagenees. Leuk altijd als mensen vragen om echt Haags te praten, ben een “nette” Hagenees zoals mijn moeder zou zeggen. Onze W.A kan echt Haags praten, kan ik niet aan tippen. Maar ja ben ook een “nette” Hagenees :rofl:

2 likes

Harrie Jekkers heeft me ooit in het programma met een goudvis naar zee uitgelegd dat dat Hagenaren zijn. :slight_smile:

Heau heau, mensen die met ome Henk, Koot en Bie en Harrie Jekkers opgegroeid zijn blijkbaar eauk.

Ik ben blij dat we off topic zijn, want die zweterige foto’s van die bandafdruk waren zeer onsmakelijk. Ik maak al weinig wrist shots omdat ik mannenpolsen niet cool vind, maar dit is de overtreffende trap van cray cray.

2 likes

Als ik niet naar de usernames zou kijken op “wat dragen we vandaag” zou ik zeggen dat de balans mannen vrouwen op het forum 50-50 is :sweat_smile:

1 like

Ik wil niet weten waar jij wel eens per abuis mee naar huis bent gegaan, maar hierbij even een Pro Tip: Ook dunne polsen op een lichaam van 1,85 waar de naam “Henk” aan kleeft zouden je moeten doen vermoeden dat het geen vrouw is.

Can confirm. Enkel dat ik bijna 2 meter ben, maar wel verwijfde polsjes heb. Trap er niet in.
Ladyboy.

1 like

Ik ook niet…THE HORROR

Dan heeft die Harrie Jekkers het even goed mis gehad, maar ja ik ben dus echt een Hagenees moest moest altijd van mijn ouders zeggen dat ik in het nette gedeelte van Den Haag woonde. Vond ik dus altijd maar onzin!

Even de definitie van Hagenaar en Hagenees:
Je bent een Hagenees als je geboren en getogen bent in Den Haag en Hagenaren zijn ergens anders geboren en later hier komen wonen :wink:

1 like

Ik neem dat voetstoots van je aan. :slight_smile: Het water wordt troebel wanneer iemand uit Rijswijk naar Den Haag verhuist, maar ik voel aan m’n water dat ome Jekkers Hagenaren ook niet als echt beschouwde. :slight_smile:

1 like

Ventilatie flippers

1 like

Ik ben geen fan van dit topic

3 likes

dit topic is

3 likes

Is dat nou maanstof?

1 like