Wauw, welkom op dit forum. Ben benieuwd naar meer werk van je.
Welkom!
En spijtig te horen dat je de “Pitspoezen”, weg laat, mis ze bij de autosport namelijk ook steeds meer.
Dat gezegd hebbende mis ik wel iets in je illustratie hoe mooi deze ook is…
Jaren geleden was er een lokale horloge handel die een nieuw model op de markt bracht dus dat leek mij een mooie gelegenheid om er een doek bij te maken.
Een Pin-up met een horloge op de achtergrond, jammer genoeg was niet iedereen er blij mee.
Ik heb toen ook nog zo,n doek gemaakt met een Hamilton en daarna besloot ik om deze manier van presenteren maar te skippen, teveel kritiek.
Maar je kunt natuurlijk kun je altijd weer opnieuw beginnen, zo ben ik zeer gecharmeerd van het horloge illustratie werk van Julie Kraulis en Cecilia Mendoza.
Maar eerst nog een foto van zo,n oudje van mij.
Ik vind het prachtig !
Je mag van mij meer laten zien.
En welkom hier bij HF !
Als ik dat nog niet gedaan heb.
En met een mooie duiker zou helemaal top zijn.
Ik vind het wel wat hebben hoor, hoeveel jaar geleden was dat dan en wie waren daar niet blij mee? Creatief bedacht en laat nog maar meer van die creativiteit zien
Prachtig gemaakt, ik doe het je niet na.
Steiner was of is dat geen merk van Steiner in Maastricht of heb ik dat helemaal mis.
Mooie vrouwen, mooie horloges, what’s not to like?!
Volgens de wijzerplaat op het schilderij heb je helemaal gelijk.
Had mijn leesbril niet op dus had dat Maastricht niet gelezen
Schitterend! Wel echt iets van de vorige eeuw. Maar mooi gemaakt!
Als je het te opwindend vindt mag je het gewoon zeggen hoor.
Ik ben van de generatie die nog in militaire dienst is geweest. Geloof me, wat ik daar allemaal gezien heb op de gehuurde films… Daar is dit plaatje heeeeeel preuts bij vergeleken.
Het verband tussen de dame en het horloge ontgaat me gewoon en opwindend is dit anno 2022 al lang niet meer…
Ik ben destijds afgekeurd voor militaire dienst daar zal het wel aan liggen, maar snap wat je bedoelt de combinatie is niet logisch, had net zo goed een auto en een horloge kunnen zijn.
Goh… Mooi gemaakt hoor!!!
En twee mooie kunstvormen op één plaatje. Ik zie overeenkomsten
Daar kreeg je een “Steiner” van
Erg mooi doek! Ik ken het merk zelf niet, ondanks dat ik in de vorige eeuw ben opgegroeid in Maastricht.
Ha, ik herinner me het militaire jargon nog voor de -voornamelijk uit de Penthouse- opgehangen pin-ups: ‘Open schotwonden’…
Ja, das war einmal.
Mooi gedaan! Moet het nog mee maken dat een vrouw zo wulps gaat doen voor een horloge
Dan had er beter een Steinhart bij gestaan