Zal gelijk zijn aan dit:
Wellicht dat er nog een doorgewinterde hobbyist dit leuk vindt om te doen maar naar mijn idee is het vooral veel werk.
Zal gelijk zijn aan dit:
Wellicht dat er nog een doorgewinterde hobbyist dit leuk vindt om te doen maar naar mijn idee is het vooral veel werk.
Ik denk dat het nog makkelijker is om dat ding helemaal opnieuw te maken maar… ik zou er niet aan beginnen ![]()
Die je wel via Ebay of Chrono24 kunt vinden denk ik, deze lijkt me FUBAR.
Bedankt voor het verplaatsen. ![]()
Misschien dat ik me er zelf aan waag, wel een goed filmpje, tx
Het is ook niet per se de bedoeling om hem “als nieuw” te maken, opknappen/verbeteren was het idee.
Yep, al gedaan maar persoonlijk vind ik 150€ en hoger een beetje spicy…
Is het ook, maar probeer een bod met een aardige tekst erbij. En anders een stoffeerzaak die met skai zoiets kan overtrekken/lijmen.
Tx ik zal eens wat pogingen wagen en misschien op zoek naar een hobbyist met teveel tijd… ![]()
Stel je laat hem opnieuw bekleden van buiten. Dan is nog steeds het logo eraf. Ben je heel wat werk verder en dan is het een gewone doos geworden, zonder enige waarde of link met het merk. Ik zou er niet aan beginnen.
Bij klassieke auto’s hanteren wij de spreuk: they are only original once.
In dit geval zou ik de originele doos lekker origineel laten en er een betere bijzoeken, of jezelf trakteren op een mooie, handgemaakte doos als je daar enige waarde aan hecht. Dan vul je de set aan met iets persoonlijks, zonder iets te ruïneren. Voor een toekomstige koper is dat wellicht een mooie toevoeging.
Goedkoper alternatief: stop dit doosje in een groter kant-en-klaar doosje.
Waarom skai? Doe het dan goed met mooi leer.
Het is leer verf zoals in het youtube filmpje dat Pjotr deelde
Dit, op het moment ben ik bezig met het uitdunnen van de verzameling en mocht dit horloge ook daarbij zitten vind ik het wel zo mooi om bij verkoop een fatsoenlijke doos te kunnen leveren. Ziet er toch wat netter uit dan een gare box.
Deze buitendoos heb ik er ook nog bij.
![]()
Echt Skaileer ![]()
Als je er zin en tijd voor over hebt, gewoon er aan beginnen. Je ziet dan wel waar je strandt.
Denk maar zo: veel slechter kan het niet worden ![]()
Dit is interessant;
Denny ( Meester in Leer) zeker iets met een horlogedoos
Hij maakt ook custom horlogesbanden in leer
Is de beste persoon in kwestie via het forum te bereiken?
Nee, als je hem wil bereiken kan ik je zijn nummer via PB sturen