graag gedaan, maak je btw wel een foto reportage hoe je het gaat doen …
ben nl benieuwd (tu)
Welkee, de Riseman.
No guts, no glory!
Ik zal proberen een howto te maken, ik beloof echter niets.
Is voor mij ook allemaal nieuw en ik moet er dus echt met de kop goed bijblijven.
Jazz Schreef:
Welkee, de Riseman.
No guts, no glory!Ik zal proberen een howto te maken, ik beloof
echter niets.
Is voor mij ook allemaal nieuw en ik moet er dus
echt met de kop goed bijblijven.
Wel ff goed de tutorials doornemen. Heb je polaroid film al binnen? De huidige die in het horloge zit kan je niet gebruiken hoor. Dat past niet.
Polarisatiefilter haal ik uit een oude wekker met groot LCD display.
Deze gisteren binnen gekregen via een ruil met hharry. GW-M5600BC Atomic en Solar plus een schakelband. Lekkere stealth uitvoering. Ik had echter voor de ruil ook al een DW5600 military besteld. Ik weet niet of ik die hou als ik hem binnen krijg.
mooie klok … veel plezier ermee …
zag btw een top chef met G-shock voorbij komen
seamaster Schreef:
mooie klok … veel plezier ermee …
zag btw een top chef met G-shock voorbij komen
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/top
chefcasio.jpg
volgens mij had hij een swatch om. zo’n plastic chrono… ik zag een kroon en 2 pushers in kleur en de bandaanzet van swatch. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij een andere aflevering een ander horloge droeg.
Hoe zat het ook alweer met die ingegraveerde draak of vliegende eekhoorn op de achterkant…
Eekhoorn=JPN
Draak= derestvandewereld
Klopt dit?
Jazz Schreef:
Hoe zat het ook alweer met die ingegraveerde draak
of vliegende eekhoorn op de achterkant…Eekhoorn=JPN
Draak= derestvandewereldKlopt dit?
dat klopt jazz(tu)
haha nou mijn eerste g-shock is ook een feit, gister gewonnen op de Bay voor 15 euro inl verzending
maar eens kijken of dat wel zuivere koffie is… achja 15 is dan ook weer niet een wereldbedrag om kwijt te raken,
Vleeshomp Schreef:
haha nou mijn eerste g-shock is ook een feit,
gister gewonnen op de Bay voor 15 euro inl
verzendingmaar eens kijken of dat wel zuivere koffie is…
achja 15 is dan ook weer niet een wereldbedrag om
kwijt te raken,http://i1139.photobucket.com/albums/n552/vleeshomp
/d74c3777.jpg
Dat is een nepper…Die proberen ze ook op marktpaats te slijten. 15 euro dat kan toch ook niet. De echte Bape Casios zijn wel 20x duurder.
ik had al een donker bruin vermoeden toen ik het bod deed, naja dan wordt het een duur enkeltje sloophamer,
you win some, you lose some
Vleeshomp Schreef:
ik had al een donker bruin vermoeden toen ik het
bod deed, naja dan wordt het een duur enkeltje
sloophamer,you win some, you lose some
Jammer…Wanneer je twijfelt of iets niet klopt vraag het dan eerst op het forum. Wanneer je goed zoekt op de baai kun je al voor 45 euro een basic zwarte DW6900 vinden.
Thnx, zal ik zeker gaan doen,
aldoende leert men
Ach, zo’n 15-euro ding is altijd makkelijk als je aan het schilderen bent
in huis ofzo. Zo heb je toch een horloge om je pols en als er wat spetters
verf op vallen is er geen man overboord.
@ masterfan : kan kloppen … er riep iemand thuis …die chef kok heeft een G-shock om en ik daarna de hele tijd kijken en idd het zou goed kunnen kloppen.
maar ik kreeg het helaas niet goed in beeld te zien en had geen zin bij uitzending gemist het de hele uitzending na te kijken
bedankt voor de tip , ik zal hem er weer afgooien
@vleeshomp … nu je hem toch al gekocht heb hoop dat je foto’s wilt plaatsen, ik vind het zelf zonde van het geld maar was er wel benieuwd naar;)
in ieder geval alvast bedankt voor de moeite (tu)
Ik moet nog een beetje oefenen met scherpstellen op dat level, maar is dit een tof macro-shot of wat?
Ik heb het maar even verkleind (4205×1269) en er een linkje van gemaakt, hier klikken aub
(tu)
Oh, nog een leuke tip.
Een compas aan je G-shock, bij DealExtreme.com kosten ze maar €1 (incl. verzending naar Nederland) per twee! (link naar artikel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15111
)
DealExtreme is een veilige zaak, ik koop er zelf al járen tot volle tevredenheid! (tu)
compasjes zijn idd niet duur (tu)
Het zal voor die prijs wel niet erg betrouwbaar zijn, maar ik heb sowieso zo’n
donkerbruin vermoeden dat niemand hier gauw zal verdwalen in een jungle oid.
ik heb drie verschillende… waren wel 2x zo duur …
ze wezen in ieder geval alle drie de zelfde kant uit dus ik ga er maar vanuit dat dat klopt