Wellicht gekocht om de hoek bij de kruidenier waar hij tevens een kilo elektriciteit heeft gekocht .
Het mag inderdaad snel 2 april worden .
Wellicht gekocht om de hoek bij de kruidenier waar hij tevens een kilo elektriciteit heeft gekocht .
Het mag inderdaad snel 2 april worden .
Hij schreef het gisteren. En geloof me: dit heeft ie echt gedaan.
Zowel bij de ‘vorkjes’ van de gevouwen schakels, als bij de veerpen in de fijnverstelling heb je genoeg aan de priem in een zakmes.
Bij dezen een foto van de schakels en de envelop waarin ik die mee naar huis heb genomen. En een vergelijkbare band en de priem, zodat je je een voorstelling kunt maken van hoe eenvoudig je deze banden kunt verstellen.
Ik zou die adresgegevens wel even weghalen.
Je had me wel even!
Damn.
What would MacGuyver do?
MacGyver was natuurlijk ook gewoon in Californië opgenomen. Dus bij dezen ook nog de groeten (van haar) uit Hollywood, vanaf het Griffith-observatorium. Niet de beste foto. Maar toch leuk.
Als je goed kijkt zie je in de verte (als je een lijn doortrekt vanuit de as van de wijzers door ‘kwart over één’ heen die beroemde letters.
Ik zou haar doen.
Wat leuk.
Groetjes uit Enschede terug.
Ik weet niet hoe breed je smaak is (dat is voor tweeërlei uitleg vatbaar, en ook zo bedoeld), maar ik verwacht eigenlijk van niet.
Hier groetjes uit Leiden. Ik zit thuis op de internetmonteur te wachten, dus een spannende foto zit er niet echt in.
Taille 40, bips 46.
Nouja, het bipsje mag ook nog wel 48, 50 of 52 zijn. Dan kom je wel in het gebied dat ze moet sporten, omdat het anders een wandelende tijdbom is.
Wanne wazige achtergrond