Het grote GTG-only-topic I

Damn. Kan je me bijzonderheden in pb doen?

2 likes

Vandaag een leuke GTG gehad, met een mooie groep! Heeeeeel veel gezien en nu heb ik ook heel veel op de wishlist :wink:

52 likes

Vandaag ook nog genoten van het lekkere weer met @Petteflet & @Sebastiaan !:grin:

24 likes

Was weer vanouds gezellig met lekkere lunch✌🏻 En altijd leuk om de mooie horloges en nieuwe aanwinsten van @Tmbrszs en @Petteflet te bepotelen

28 likes

Oh gaaf. Die zenith en gouden omega :ok_hand:

1 like

Gaaf. De Cartier en Ebel zijn de winnaars voor mij :+1:

4 likes

Nog wat meer moois van vanmiddag :yum::sunny:

36 likes

Was zeker weer gezellig @Tmbrszs en @Sebastiaan. Mooi dat we toch iedere keer weer een paar NA’s hebben in onze mooie collecties. :raised_hands:

30 likes

Was erg tof. Hapje, drankje en nu weer een verlanglijstje (nr. 1 en 2, in deze volgorde).

32 likes

38 likes

Een mooie middag gehad, de grootste verrassingen waren toch echt de Zenith en de Glashutte.

36 likes

Ooh die Cartier is vet hé! Welke is dat precies?

3 likes

Dat was smullen vanmiddag! Dank voor de gezelligheid aan alle aanwezigen. Leuk om jullie te ontmoeten. :raised_hands:t2:

Onvolledig greepje uit de foto’s:

34 likes

Een goeie derde inderdaad :star_struck:

De WSSA0046.

2 likes

Ah er gezellig uit mannen.

Heerlijk die freccione en natuurlijk de Glashutte en zeniths. :ok_hand:

2 likes

Dat kun je wel zeggen. Die vond ik veel charmanter dan ik had verwacht. :ok_hand:t2:

1 like

Deze?

5 likes

Oh, ik dacht dat je die zwarte laquer bedoelde. De ref van de Turtoise weet ik niet, maar daar kan @rorymoer jouw vast verder mee helpen :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke foto’s!

Die Nijntje wil ik wel eens in het echt zien :innocent:

3 likes

Dat was een middag wel besteed. Hieronder het bewijs deel 1 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

43 likes