Het grote GTG-only-topic I

:white_check_mark:

1 like

Minstens!

1 like

:joy: … Not yet!

2 likes

Moet je nagaan als er ook nog een (volledig vantevoren afgetikte!) chronomaster sport bij zou liggen!
Dat zou het wel afmaken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Pooooehee, gekkenhuis zou dat zijn!!

2 likes

Was weer gezellig @HanDavinci, bedankt!

Fijn warm welkom ook voor de Reverso Duoface haha!

Dit waren mijn favorieten van de middag:

Jammer dat @Svennos inmiddels zo gewend is geraakt aan die maat!

23 likes

@Selie wat voor strap is dit ook alweer? Geen Erika’s toch?

1 like

Ik kan je dat ook vertellen, want het is volgens ingewijden the best thing since sliced bread.

Nu bestellen is met kerst binnen. :christmas_tree:

7 likes

Dank u.

Wat me vooral aanstaat is dat deze niet onder de kast doorging. Dat scheelt nogal.

3 likes

Zo’n suede band staat goed zeg! Moet ik ook eens proberen op mijn chrono.

Ziet er aan de foto’s weer uit als een mooie middag :ok_hand:

6 likes

Ik vond het Manky systeem tegenvallen, genoeg om hem gedag te zeggen. Maar inderdaad, zat wel lekker als ie eenmaal om de pols gewikkeld was

1 like

Gewoon over je hand heentrekken. Als een elastiek.

1 like

Dat is precies de reden dat ik voor een mankey heb gekozen inderdaad!

1 like

Dat doen deze ook niet en dragen erg prettig.
Er zijn verschillende soorten en ook die wel onder de kast doorlopen, even opletten daarom.

1 like

In mijn ervaring zijn die bandjes van the watch steward veel stugger en minder elastisch dan die van Nick Mankey. Niet over je hand te schuiven daardoor en dan is het een beetje een gedoe om je horloge af te doen. Bovendien trek je zo de hardware tegen je lugs. Meh.

1 like

Ik vind ze eigenlijk erg prettig maar inderdaad minder elastisch. Dat met die sluiting is vooral in het begin wat pielen maar gaat mij inmiddels goed af.

1 like

Ja die is gaaf hè. Trap er zelf ook elke keer in. Doen of niet doen :see_no_evil:

1 like

Is die vent nou in het echt ook zo eng? Zijn die horloge liefhebbers uit het zuiden nou echt niet te verstaan? Lijkt hij op z’n avatar?

Er is eigenlijk maar één manier om antwoord op deze, en andere, vragen te krijgen: een GTG.

Op een zonnige zaterdag was er een tafeltje gereserveerd aan het water in Utrecht. De meesten waren er rond twee uur en al snel lagen er een paar horloges op tafel.

Er missen er nog wel een paar van de laatkomers :face_with_raised_eyebrow:

De gesprekken gingen over horloges maar ook over allerlei andere onderwerpen en het was vooral gewoon heel gezellig, eigenlijk. Op zich wel heel leuk voor een groepje horlogenerds waarvan bijna niemand elkaar eerder had gezien. Dat verklaard ook waarom ik buiten de groepsfoto weinig andere foto’s heb gemaakt eigenlijk :slight_smile:

Ik moest helaas wat eerder aftaaien maar ik begreep dat Utrecht nog lang onveilig was en dat er ook nog een gezamenlijke maaltijd uit voortgekomen is.

Bedankt mannen!

36 likes

Ik zie Iig @Ruud op tafel liggen en jij was er uiteraard bij :sunglasses::+1:

8 likes

Zn horloges bedoel je natuurlijk, Ruud zelf had niet op de tafel gepast hoor…

Mooi samengevat @ivar1 en zonde dat je wat eerder weg moest, maar opzich is je kinderen in leven houden best een valide reden.

Award voor mooiste horloge van de middag gaat ook naar je JLC, die ergens onderop verborgen ligt op die foto :joy:

10 likes