nu weet ik het zeker. Ik was er wel bij
Haha goed je best gedaan in ieder geval!
Ik heb ook maar 1 foto gemaakt de hele avond, naast het raampje waar wat licht doorheen kwam vanuit de keuken. Wel van m’n favoriet van de avond, met dank aan @wheelsatwork!
Over deze heb ik al paar keer getwijfeld! Ik bind m supertof. Cool. Echte 80ties vibe!!
Alleen quartz… ik weet niet of ik dat vervelend vind. Denk t wel. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. De prijzen van deze zijn, in vergelijking met de RO’s, goed te doen!
Zo op de foto: cool!
Het is jammer dat het er zo groot op staat, maar omdat er geen secondewijzer is merk je er verder weinig van.
Nee, maar zit in je hoofd he? Weird eigenlijk. Maar dat heb ik wel.
In die tijd was dat juist heel cool en modern.
Ik ben een beetje “late to the party” maar ik was gisteren nogal druk.
De Fratello GTG was erg gezellig, leuk om weer een aantal bekende gezichten te zien.
Het licht in de ruimte was slecht, dat gecombineerd met een paar kleine drankjes maakt dat ik niet veel goede shots heb gemaakt. Hier een greep uit de selectie:
Nice, toch nog wat acceptabele shots bij dat kaarslicht in die grot!
Ik ook precies 1. Maar die is zo slecht, dat ik die niet durf te plaatsen.
Edit: fuck it, komtie
Sorry @Bwatched, het is schande dat ik zo’n horloge op deze manier heb vastgelegd. Het spijt me.
Op automatische AP’s staat er toch ook groot automatic? Bij andere merken zoals Rolex staat er ook groot oyster perpetual op.
Ik baal dat ik die 5070p heb gemist zeg, ik had dat uurwerk in het echt willen zien.
Waarschijnlijk had ik de eigenaar wel meteen verteld dat je geen kwart miljoen voor afgekapte cijfers uit moet geven, dus het moest zo zijn denk ik.
Als je een Speedmaster met zichtbodem omdraait zie je hetzelfde uurwerk.
Maar even serieus, het is wel echt een gaaf apparaat!
Laatste Patek met een Lemania chrono als ik goed heb, vrij zeldzaam ook.
Die GS is gáááf!
Haha ik heb het niet eens voor elkaar gekregen om ook maar één horloge te fotograferen. Nog nooit zo veel lol gehad met 50 dudes en 3 vrouwen in een dimly-lit kelder
Leuk verslag van de Fratelli’s
Ze vinden het fijner om Fristies genoemd te worden.
Bekkie…