Het grote GTG-only-topic I

Vandaag een gezellige GTG gehad van de “Speedy Reduced club” @Sebastiaan en @Tmbrszs. Op het einde even de serienummers opgezocht en/of de herkenbare mankementen om ze uit elkaar te houden. :crazy_face:

Altijd erg leuk en gezellig om over de hobby te praten en andere horloges te passen. :beers: Iedere keer weer verbaas ik me erover hoe de meeste horloges zijn nóg mooier in het echt zijn dan op de foto’s. Die Breitling en Datejust sprongen er wel uit. :ok_hand:

26 likes

:laughing: Ja, je wil toch weer je eigen horloge terug. :wink:

Nou vlak de TAG Heuer 1000 ‘Wolfie’ ook niet uit! :star_struck: Echt een filmicoon, waar tegenwoordig flinke bedragen voor gevraagd worden!

1 like

Ziet er gezellig uit! Ook eens wat minder high end spul ol tafel. Heerlijk!

1 like

Was ontzettend gezellig, @Petteflet en @Tmbrszs!

18 likes

Inderdaad, heerlijk middagje zo!:grinning_face_with_smiling_eyes: @Sebastiaan & @Petteflet

15 likes

Inderdaad een bijzonder puike DJ dit :ok_hand:

1 like

Gisteren nog een leuke gtg gehad met WhatsApp vrienden groep van België.
Veeeeeel moois gezien en leuke conversaties gehad :blush:

Kleine keuze welke mijn toppers waren :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Holy shit, die Breguet! Toevallig gister nog in een video van Tim Mosso voorbij zien komen. Bizar

1 like

Deze twee :heart_eyes:

7 likes

Er waren teveel toppers om een favoriet uit te kiezen :grin:

Lekker hoor. Altijd goed een GTG

En hier waren echt een paar bijzondere horloges bij.:+1:t2:

1 like

Ik heb vernomen dat de “G2G der G2G-ers” dit weekend is gegeven. Over een week zijn ze nog aan het bijkomen :sweat_smile:

4 likes

Gave horloges waren er.

En die sherpa (slechte foto) lijkt me ook echt een cool horloge.

Zo zeg. Was het leuk?

1 like

Het is wel eens misgegaan… ik had uiteindelijk die van @bwatched en hij die van mij… :see_no_evil:

15 likes

Was idd een mooie verschijning, zie je niet vaak.

1 like

Laatste gtg waren er 2 dezelfde Bulgari octo finissimo :grin:
Algoed voor 2 totaal verschillende pols maten zodat het wel opviel welke van wie was.

16 likes

Ik vind dit zo tof… Jammer dat ik van die kippe polsjes heb :unamused:

1 like

Is groot maar draagt zo subtiel door zijn platte vorm en zijn laag gewicht :ok_hand:

Ik weet niet op welke GTG je doelt… Maar je kan zo maar eens gelijk hebben :sweat_smile:

10 likes